دلنشین‌ترین رنگ‌های فصل پاییز در دکوراسیون

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کی از دیوار‌‌های اتاق نشیمن خود را با این رنگ بپوشانید البته دیواری که پشت به نشیمن گاه شماست چرا که این رنگ بسیار گیراست و گاهی اوقات تیز وتند است و صد البته چشمگیر.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، در جلسه قبل تعدادی از رنگ های پاییزی را که برای دکوراسیون مناسبند شرح دادیم امروز ادامه این رنگ ها را برای شما کاربر عزیز توضیح می دهیم


مات : ترکیب با زرد

این رنگ زرد بکار رفته در این دکورا سیون به احتمال بسیار سال آینده مد خواهد شد پس بیاید عناصری از این رنگ به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید.

مات :ترکیب خاکی یا موشی

یکی از دیوار‌‌های اتاق نشیمن خود را با این رنگ بپوشانید البته دیواری که پشت به نشیمن گاه شماست چرا که این رنگ بسیار گیراست و گاهی اوقات تیز وتند است و صد البته چشمگیر.

مات:رنگ سیب لبنانی

کنار هم قرار دادن عناصری به این رنگ در کنار تونالیته ای از آن بر دیوار در این فصل‌‌ می‌تواند گرمای بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

مات:زرد شمعی

این رنگ زرد دوست داشتنی و کم حال در کنار بعضی از وسایل مثل تابلو ترکیبی بی نقص را آفریده است . با این رنگ زرد رنگهای دیگر در دکوراسیون درخشان تر و مشهودتر‌‌ می گردد و امسال مد شده است.

مات:کرم کم حال

این رنگ‌‌های کم حال تونالیته خوبی برای این فصل است و در کنار رنگهای شفاف و گیرای پاییز مثل تونالیته قرمز یک ترکیب بندی ایده آل را‌‌ می‌سازد.

مات:سبزهای درهم

این سبزهای متنوع در این فصل خزان تازگی را به ارمغان‌‌ می‌آورد ولی بهتر است در استفاده از این رنگها دقت کنید برای استفاده از این تونالیته  روی دیوار  سطح کوچک بهتر است ،این‌‌ می‌تواند همراه با عناصر تزیینی از همین رنگ باشد.
 

 آبی‌‌های براق: دودی

این تونالیته آبی ، رنگ خاکستری ملایم و کم حال آسمان پاییز را تداعی‌‌ می‌کند. 

  آبی براق: باران

آرامش و راحتی با این رنگ به خانه‌‌ می‌آید و این آبی با اکثر رنگها هم نشینی خوبی پیدا‌‌ می‌کند. 
 یک سبز تازه: بازگشتی از عهد عتیق

این سبز نرم و طبیعی  به زمانهای دور باز‌‌ می‌گردد. شروین ویلیام طراح معروف دکوراسیون معتقد است به زودی جای خود را در دل مردم باز‌‌ می‌کند.
 

تون‌‌های زیبا : تاریک روشن

این بنفش ارغوانی زیبا به عقیده طراحان دکوراسیون امسال غوغا‌‌ می‌کند . این رنگ رازآلود و با وقار برای شما که اهل ریسک میباشید گزینه بسیار خوبی است.
 

۲۱٫تون سرد: سوسنی

این رنگ بنفش سوسنی بسیار زیبا حس تازگی گل‌‌های زنبق را دارد و پیش بینی‌‌ می‌شود پوشش دیوارهای آینده باشد.مبل‌‌هایی به این رنگ یا اتاق کودکان و نوجوانان گزینه‌‌های خوبی برای استفاده این رنگ است.
 

۲۲٫تون سرد:عصر زمستان

این تون آبی اتاق به خوبی با متریال سرد وبی روح اشیاء داخل اتاق هماهنگ شده و در عین حال به اشیاء چوبی اتاق جلا داده است.
 

۲۳٫تون سرد:

رنگی بسیار نرم وملایم و صد البته غیر منتظره، اما مطمئنا طرفداران پر وپا قرصی پیدا خواهد کرد.اما به سبب محدودیت‌‌هایی که برای نمایش رنگ در کامپیوتر وجود دارد امکان دارد بعضی رنگها آنچه می باشند به نظر نرسد. 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.