دلنگ و دلنگ، هم‌چین و هم‌چین با پوتکا و پوتکا

۰۵م آذر ،

 «هم‌چین و هم‌چین»، «پوتکا و پوتکا» و «دلنگ و دلنگ» عناوین مجموعه سه کتابی «اتل متل شعر» می باشند. هر کدام از عناوین این مجموعه شامل ده قطعه شعر از ناصر کشاورز دربارهٔ اشیاء، حیوانات و موضوعات دنیای اطراف کودکان و تصاویری متناسب با شعرها و مخاطبان مجموعه است.

شاعر در اشعار این مجموعه به دنیای خیال‌انگیز کودک توجه کرده و با نگاهی سرشار از تخیل، از دنیای اطراف کودکان سخن گفته است.

در معرفی این مجموعه کتاب آمده است: «شعر به کودکان کمک می‌کند ناشناخته‌ها را کشف کنند. شعر به کودکان امکان می‌دهد که تخیل خود را در فضای بی‌کران رها سازند. شعر به کودکان توانایی خلق جهانی تازه می‌دهد.  در این مجموعه از شعرهای ناصر کشاورز، شاعر صمیمی کودکان ایران، اشیاء هم‌چون موجودات زنده دست کودکان را می‌گیرند و آنان را به تماشا می‌برند!»

هر جلد از مجموعه «اتل متل شعر» با قیمت سه هزار و ۲۰۰ تومان توسط نشر چکه انتشار یافته است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.