دلیل سوال از رئیس جمهور عدم پاسخگویی وزیر اقتصاد و بانک مرکزی است

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: برای بحران ارزی به وجود آمده مسئولین باید پاسخگو باشند چراکه نه رئیس بانک مرکزی و نه وزیر اقتصاد و دارایی هیچکدام جوابگوی نوسانات و گرانی‌های اخیر نبوده‌اند.

بهادر ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره طرح سوال از رئیس جمهور توسط نمایندگان مجلس اظهار داشت: بالاخره برای بحران ارزی به وجود آمده مسئولی باید پاسخگو باشد چراکه نه رئیس بانک مرکزی و نه وزیر اقتصاد و دارایی هیچکدام جوابگوی نوسانات و گرانی‌های اخیر نبوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان خواستار طرح سوال از رئیس جمهور هستند، تصریح کرد: بحران بازار ارز و سکه در هفته‌های اخیر وضعیتی سرسام آور را از لحاظ روانی و اقتصادی برای مردم ایجاد کرده بود، البته هنوز به صورت کامل مشکلات رفع نشده است، بنابراین مسئولان دولت باید پاسخ دهند که عیب کار کجاست.

ولی‌زاده در ادامه یادآور شد: البته مسئله طرح سوال از احمدی نژاد نباید حاشیه‌دار شود بلکه می‌بایست با شفاف سازی و صحبت کردن این موضوع روال عادی خود را طی کند و جای نگرانی برای هیچ کس بوجود نیاورد چراکه ممکن است فضایی ایجاد شود تا افرادی که مخالف رویکرد رئیس جمهور هستند سوءاستفاده کرده و به اصطلاح از آب گل آلود ماهی بگیرند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: در بحران اقتصادی همه افراد سیاسی می‌بایست با دقت لازم در رفتار و گفتارشان صداقت به خرج داده و دنبال جنجال نباشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.