دلیل بدون تماشاگر شدن لیگ برتر مشخص شد / مدیرعامل نساجی: نامه فیفا درخصوص حضور زنان در ورزشگاه عامل این تصمیم بود

مدیرعامل باشگاه نساجی نسبت به ممنوعیت ورود هواداران به استادیوم‌ها در هفته اول واکنش نشان داد.

دلیل بدون تماشاگر شدن لیگ برتر مشخص شد / مدیرعامل نساجی: نامه فیفا درخصوص حضور زنان در ورزشگاه عامل این تصمیم بود

به گزارش ممتاز نیوز، ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزشگاه پیرامون دراختیار گذاشتن بلیت‌فروشی در نیم‌فصل اول برعهده باشگاه‌ها عنوان کرد: قرار بر این شده تا برعهده باشگاه‌ها باشد، اما عنوان کردند در هفته اول بازی‌ها بدون تماشاگر است. همه ما علاقه‌مند هستیم تا حضور تماشاگران را در ورزشگاه‌ها داشته باشیم؛ به‌ویژه باشگاهی مثل نساجی که افتخار می‌کند چنین هوادارانی دارد و جزو پنج تیم پرتماشاگر لیگ برتر است.

او ادامه داد: نساجی قدمت ۷۰ ساله دارد و دارای تماشاگران خون‌گرمی است که از نبود آنها متضرر می‌شود. از امکانات درآمدی فوتبال که باید در اختیارمان باشد، محروم هستیم و فقط حضور تماشاگران در ورزشگاه برای ما می‌ماند و وقتی هم آنها نباشند، این رقابت برای ما با هفت تیمی که مجزا هستند، دشوار خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه نساجی با بیان اینکه ماهیّت فوتبال به حضور تماشاگران است، ابراز کرد: ما نمی‌توانیم مثل باشگاه‌های متمول لیگ هزینه کنیم و منتظر هستیم تا تماشاگران خودمان را روی سکوها داشته باشیم.

سیف‌الله‌پور یادآور شد: ما باید سه ماه دیگر در جام جهانی حضور پیدا کنیم و از سوی دیگر میزبان رقابت‌های آسیایی هستیم ولی اتفاقات خوبی نیفتاده و وقتی تماشاگران ما قصد داشتند مسیر ۱۵ ساعته تا اصفهان را بیایند و بازی نساجی و مس رفسنجان را تماشا کنند، با ممنوعیت مواجه شده‌اند که زیبنده فوتبال ایران نیست و ماهیت اصلی فوتبال از دست می‌رود. خواهشمندیم تمهیدات لازم اندیشیده شود تا این اتفاق نیفتد.

او درباره مسائلی که برای ممنوعیت ورود تماشاگران عنوان شده، گفت: بحث گیت‌های ورودی و سیستم‌های ورود و خروج در ورزشگاه‌ها است و همچنین حضور بانوان در استادیوم‌ها که فیفا روی آن تاکید دارد و البته دست سازمان لیگ در این قضیه بسته است. باید مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پای کار بیایند تا این مسئله حل شود.

سیف‌الله‌پور تاکید کرد: به نظرم اصلی‌ترین موضوع، بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌هاست که هفته گذشته نیز وزیر ورزش عنوان کرد فیفا نامه زده تا این مسئله حل شود. همین نگرانی موجب می‌شود تا تماشاگران نتوانند به ورزشگاه‌ها بیایند. من باید به‌عنوان یک ایرانی احساس غرور کنم، چراکه خانم فصیحی با حجاب اسلامی در مسابقات دوومیدانی کشورهای اسلامی مقام می‌آورد و خواهران ما در تنیس روی میز کسب مدال می‌کنند و قهرمان می‌شوند. حضور خواهران ما در کنار ما به شرط رعایت اصول اخلاقی موجب پیشرفت فوتبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.