دلیل برگزار نشدن کنسرت شهرام شکوهی چیست؟

شهرام شکوهی خواننده و آهنگساز می‌گوید آلبومی در دست تولید دارد که احتمالا سال آینده وارد بازار خواهد شد. به گزارش سه نسل ، این خواننده که در نمایشگاه مطبوعات مهمان غرفه گروه رسانه‌ای خبر بود، در پاسخ به این سئوال که دلیل تاخیر پیش آمده در کنسرتش چیست، گفت: «گروه، تمریناتش را برای برگزاری کنسرت انجام داده و دلیل برگزار نشدن کنسرت تنها مشکلات نرم‌افزاری است که به زودی رفع می‌شود»

شهرام شکوهی در ادامه گفت: «آلبومی در دست تولید دارم که به احتمال زیاد اوایل سال آینده وارد بازار خواهد شد. سعی می‌کنم سبک سنتی تلفیقی موجود در آثارم را در آلبوم بعدی بیشتر کنم و دلیل آن علاقه خودم به این سبک است.»

شکوهی که بسیاری او را با خواندن تیتراژ مجموعه «شام ایرانی» بخاطر می‌آورند، درباره خواندن ترانه تیتراژ گفت: «خواندن ترانه تیتراژ مجموعه «شام ایرانی» بیشتر به خاطر دوستی من با شرکت هنر اول بود. قصدم تیتراژخوانی نبود، اما در خواندن تیتراژ این مجموعه دستم باز بود، چرا که انتخاب موزیک، شعر و تنظیم دست خودم بود.»
او ادامه داد: «از خواندن تیتراژ استقبال می‌کنم، به شرطی که کار سفارشی نباشد و بتوانم اختیار عمل داشته باشم. بعد از مجموعه «شام ایرانی» تیتراژ سریال «مهمانان ویژه» را خواندم که به پخش نرسید. مجموعه «به خاطر مونا» هم از دیگر آثاری است که ترانه تیتراژ آن را خوانده‌ام.»

خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.