دلیل حادثه تیراندازی صبح امروز خیابان طالقانی تهران / قتل ۴ نفر در شهریار و شناسایی توسط پلیس

علت تیراندازی یک فرد به دو مامور نیروی انتظامی مشخص شد.

دلیل حادثه تیراندازی صبح امروز خیابان طالقانی تهران / قتل ۴ نفر در شهریار و شناسایی توسط پلیس

به گزارش ممتاز نیوز، سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی بیان داشت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سالها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته اند اقدام به این عمل مجرمانه کرده و از محل متواری می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی اعلام تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری او اقدام لازم را به عمل آورند.

رحیمی خاطر نشان کرد: این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مامورین حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که به سمت ماموران و شهروندان شلیک می نمود دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

رحیمی افزود: در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام می باشد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.