دلیل حمایت فدراسیون از توپ‌های بی‌کیفیت آل‌اشپورت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

توپ لیگ برتر

 

عزیزالله محمدی، رییس سابق سازمان لیگ و ریاست فعلی اتحادیه باشگاه های فوتبال سبب حمایت بی چون و چرای فدراسیون فوتبال از توپ های آل اشپورت را فاش کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی قانون آنلاین، در فصل تازه لیگ برتر بازیکنان و مربیان انتقادات بسیاری را به کیفیت و توپ های مسابقات وارد کردند اما مسئولان سازمان لیگ همچنان اصرار دارند که این توپ ها ایرادی ندارند و از هر نظر استاندارد می باشند.

اصل ماجرا این است که فدراسیون موفق شده این توپ ها را به صورت رایگان از آل اشپورت بگیرد و به همین سبب تا آخرین نفس از آنها حمایت می کند. عزیزخرمحمدی در پاسخ به انتقاداتی که روز به روز هم شدیدتر می شوند می گوید:«طبق قرارداد شرکت آل اشپورت امسال تعداد ۱۵۰۰ توپ رایگان برای لیگ برتر و ۱۵۰۰ توپ رایگان به لیگ دسته اول در اختیار فدراسیون قرار داده است.

هر جا که بخواهیم این توپ‌ها را تهیه کنیم باید ۳۰۰-۴۰۰ هزار تومان هزینه کنیم و اگر بخواهیم ۳۰۰۰ توپ را حساب کنیم بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان می گردد. این توپ‌ها مورد تایید کمیته داوران و چند جای دیگر قرار گرفته بود. اگر دوستان می‌توانند به این تعداد توپ رایگان بیاورند حاضریم این قرارداد را فسخ و با برند بهتری قرارداد ببندیم.»

در هر صورت مجانی بودن توپ ها موضوعی است که تا به حال به آن پرداخته نشده بود و شاید منتقدان با اطلاعات تازهی که در اختیارشان گذاشته شده از این پس به صف هواداران این توپ ها بپیوندند.

 

صنعت بیمه

 

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.