دل‌خوش به بازپخش‌ها-۱: اجرای منوچهر نوذری در سال‌های طلایی رادیو در ایران را از دست ندهید

یکشنبه, ۱۶ مهر ساعت ۱۳:۵۶ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۰

+ ۲

مدیر رادیو مهر از بازپخش “صبح جمعه با شما”ی قدیمی با اجرای زنده یادان منوچهر نوذری و فرهنگ مهرپرور از این رادیوی فصلی خبر داد.

به گزارش کافه سینما، رضا رضایی مدیر رادیو فصلی که با پایان تابستان از “تابستانه” به “مهر” تغییر نام پیدا کرد، در گفتگو با مهر درباره تازه‌ترین اتفاقات این رادیوی تازه کار اظهار کرد: مهر در ابتدای راه است و باید کمی فرصت داشته باشیم تا مناسب با فصل برنامه سازی کنیم. برنامه‌ها در حال بررسی است و آثار شاخصی نیز روی آنتن می‌رود. ضمن اینکه بیشترین ارتباط با گویندگان قدیمی، خوانندگان و هنرمندان سینما در طول تابستان در رادیو، در رادیو تابستانه برقرار شد.

 

وی افزود: “شب بخیر کوچولو”ی قدیمی از رادیو مهر بازپخش می‌شود و همچنین “صبح جمعه با شما” با اجرای مرحوم منوچهر نوذری و زنده یاد فرهنگ مهرپرور نیز عصر روزهای جمعه از رادیو مهر روی آنتن می‌رود.

رضایی ادامه داد: همچنین آیتم‌های مختلفی در دستور کارمان است و در موضوعات مختلف طراحی برنامه کرده‌ایم. به این شکل که بعداز ظهرها یک شکل برنامه سازی و صبح‌ها نوع دیگری را تجربه می‌کنیم. به این معنا که صبح‌ها فضایی پر شور و نشاط را برای ورود به عرصه کار و تلاش ایجاد می‌کنیم و بعداز ظهر برنامه‌های متنوعی داریم که به موضوعات خانه و خانواده می‌پردازد.

مدیر رادیو مهر یادآور شد: به این طریق تا زمانی که آقا و خانم خانه در مسیر منزل هستند خستگی از تنشان بیرون می‌آید. به نوعی هدف اصلی ما در رادیو مهر کوتاه کردن زمان برای مردم به خصوص در شهر تهران برای حضور در ترافیک است. به همین دلیل آیتم‌های کوتاهی تولید شده تا تنوع کارمان بیشتر شود.

وی در تشریح موضوعات این آیتم‌ها توضیح داد: پخت و پز پاییزی، ورزش در خانه، پوشش پاییزی، هشدارهای امنیتی و آتش نشانی از جمله موارد مطرح شده در این آثار است. چون در فصل پاییز و زمستان گازگرفتی افزایش پیدا می‌کند. فناوری اطلاعات، هواشناسی، توجه به آسیب‌های اجتماعی، سرویس‌های مدارس، آیتم‌های کتابخوانی و حافظ‌ خوانی نیز از دیگر موضوعات است. ارتباطات فردی و انسانی، روز دانش آموز و روز جهانی کودک و دیگر مناسبت‌ها نیز در دستور کار ما قرار دارد.

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.