دل بوسکه:احترام هر مربی به دست خودش است

۲۳م دیماه ،

به نقل از آس، ویسنته دل بوسکه که به تازگی به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۱۲ انتخاب شده است، در محل فدراسیون فوتبال کاتالونیا حضور یافت و برخی نقطه نظرات خود را بیان کرد.

به گزارش فارس،او معتقد است وظیفه هر مربی انجام کارهای بزرگ است و در ادامه گفت هیچ مربی نمی تواند همواره عصبانی باشد.

دل بوسکه گفت: وظیفه هر مربی این است که کارهای بزرگی انجام دهد به خاطر اینکه کارهای یک مربی خیلی بیشتر از حرف هایش در یادها می مانند. مربی باید در تیم خود توازن به وجود آورد. آنها باید معیارهای خیلی خاص و ثابتی داشته باشند ولی در مواقع نیاز، انعطاف پذیر باشند. یک مربی باید صادقانه رفتار کند تا همه بازیکنان با او صادق باشند. مربی نمی تواند همواره عصبانی باشد. احترام هر مربی به دست خودش است که هر روز می تواند به مقدار احترامی که به او گذاشته می شود اضافه کند. بسیاری از مربیان معروف بوده اند که به جایی نرسیده و بازیکنان نیز آنها را فراموش کردند.

سرمربی پیشین رئال مادرید افزود: وقتی در یک تیم روابط خوبی وجود ندارد، خیلی سخت است که آن تیم بتواند موفق شود. خیلی مهم است که بین بازیکنان یک تیم اتحاد و یک پارچگی وجود داشته باشد. ما در دنیایی زندگی می کنیم که تفکرات رادیکال مورد توجه بیشتری قرار دارند. اگر نرمال باشی، هیچ توجهی به تو نمی شود. تیم ملی اسپانیا در حال حاضر دوران با شکوه و آرامی را پشت سر می گذارد. این خیلی عالی است ولی سر و صدا و جنجال، چیزهایی است که به آنها توجه می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.