دل بوسکه:فرانسه تهاجمی بازی خواهد کرد

سایت گل- بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا معتقد است که فرانسه درمصاف امشب دو تیم در مرحله یک چهارم پایانی یورو۲۰۱۲ با ترکیبی تهاجمی به میدان خواهد رفت.

لوران بلان، سرمربی خروسها در صحبتهایی اعلام کرده که برای آنکه بتواند تیمی قابل را مقابل اسپانیا به میدان بفرستد، تغییراتی در تاکتیک تیمش اعمال خواهد کرد.

با حضور بازیکنانی مثل ریبری، بنزما و یوان کابای، در تیم ملی فرانسه دل بوسکه معتقد است که فرانسه با همان ترکیبی که توانست به ۲۳ برد متوالی دست یابد، به میدان خواهد رفت. دل بوسکه در صحبتهایی گفت:« فرانسه بازیکنان زی دارد که می توانند بازی را شروع کرده و بازی را بسازندو نمی توانم این تیم را در لاک دفاعی ببینم . بعید می دانم که فرانسوی ها تدافعی بازی کرده و منتظر خلق فرصت بمانند. امیدوارم که بازی خوب پیش برود. مربی تیم ملی فرانسه، مربی بزرگی است و بازیکنان بزرگی را هم در اختیار دارد و باخت آنها مقابل سوئد هم حرفی برای گفتن ندارد. آنها قبل از آن بازی، مدتها بود که تن به شکست نداده بودند و این نکته ای است که باید راجع به آن فکر کنیم.»

دل بوسکه ادامه داد:« من هیچ وقت نمی توانم بگویم که ارتباطات در تمام تیمها ایده آل است. تو باید تلاش کنی تا بتوانی تیم خوبی داشته باشی.ممکن است سرو کله زدن با برخی از بازیکنان کار سخت تری باشد ولی مهم این است که این بازیکنان در زمین عملکرد خوبی داشته باشند. من بازیکنان فرانسه را نمی شناسم ولی فکر نمی کنم که باخت این تیم مقابل سوئد برروی بازی امشب ما تاثیری بگذارد.»

دل بوسکه درمورد ترکیب احتمالی تیمش گفت:« هنوز تصمیم گیری نکرده ام. من هنوز شک و شبهاتی دارم. ما بازیکنان خوبی داریم و هریک از این بازیکنان می توانند برای تیم به میدان بروند. ما گزینه های متعدی را پیش رو داریم و باید سعی کنیم که بهترین گزینه را انتخاب کنیم. درست نیست که بگویم که فقط امروز ابهام و تردید دارم. من همیشه ۲۳ بازیکن دارم که همه آنها فوق العاده اند و برای تیمهای باشگاهی شان واقعا مهمند. من می توانم از همه آنها استفاده کنم و به همین خاطر هم هست که تردید و ابهامات زیادی دارم. اگر راجع به همه چیز مطمئن باشی این اصلا خوب نیست. باید ببینیم که دربازی امشب چه ترکیبی را به زمین خواهیم فرستاد ولی سسک یکی از گزینه های ماست. او بازیکن بزرگی است و می تواند در پست های متفاوتی بازی کند؛دقیقا مثل همان کاری که دربارسلونا انجام می دهد. ما باید تلاش کنیم تا از نکات مثبت بازیکنانی که در اوج هستند بهره ببریم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.