دل پیرو هواداران را به حمایت بیشتر دعوت کرد

۰۷م آذر ،

اخبار فوتبال جهان : فوتبال آنلاین : الساندرو دل پیرو از هواداران تیم سیدنی اف سی خواهش کرد که دست از حمایت این تیم برندارند.

به گزارش فوتبال آنلاین  تیم سیدنی در چهار بازی اخیرش  را باخته و قعر نشین جدول لیگ A است.

این تیم از نداشتن مربی رنج می برد و باشگاه هنوز نتوانسته یک مربی خوب برای این تیم پیدا کند. در حال حاضر شایعاتی دربارهٔ آمدن فرانک فرارینا به عنوان سرمربی این تیم وجود دارد اما هنوز هیچ گزارش رسمی از طرف باشگاه مبنی بر انتخاب سرمربی داده نشده است.

دل پیرو با استفاده از وب سایت شخصی اش به هواداران تیم سیدنی اعلام کرد که پشت این تیم را خالی نکنند و به حمایت خود ادامه دهند.

او گفت : من با دیگر بزرگان تیم هم قسم شده ایم که شرایط تیم را تغییر دهیم و در این راه به حمایت همه ی هوادارانمان نیاز داریم . ما باید نشان بدهیم که می توانیم مدیریت کنیم و دوباره به شرایط قبل باز گردیم.

فشار بر روی بازیکنان ما بسیار زیاد است و من مطمئن هستم حمایت هواداران بهترین کمکی است که در حال حاضر می تواند کمک حال تیم باشد.

جمعه شب قبل ۱۳ هزار هوادار سیدنی شاهد شکست تیمشان مقابل آدلاید بودند ولی با این حال دل پیرو باز هم از هواداران خواست که به حمایت تیم ادامه دهند.

دل پیرو گفت : ما به یک جهش نیاز داریم ،به ایمان به خودمان نیاز داریم.ما نباید ناامید شویم و من مطمئن هستم که ما می توانیم از پس حریفان بربیاییم.مطمئنا تیم های مقابل ما قدرتمند می باشند اما اگر بدون ترس از آن ها به پیشرفت خودمان فکر کنیم نتیجه ها به سمت ما می آیند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.