دنبال گواردیولا و برگرداندن حیثیت فوتبال برزیل

شکست برزیل در فینال المپیک مقابل مکزیک و از دست دادن تنها جامی که هنوز به دست نیاورده اند، برای فوتبال این کشور بسیار گران تمام شد، به طوری که حالا آن ها با جدیت تمام به موضوع آوردن پپ گواردیولا به برزیل و نشاندن او روی نیمکت مربیگری سلسائو فکر می کنند.

این موضوعی است که هم فدراسیون فوتبال برزیل و هم بیشتر هوادارن فوتبال در برزیل به آن فکر می کنند و بر سرش توافق دارند.

روزنامه های برزیلی هم اخراج «مانو منزس» را تمام شده، تلقی می کنند. سرمربی برزیلی یکی از بازماندگان دوره ریاست «ریکاردو تکسیه را» در فدراسیون فوتبال است. اما کاری که برای تیم انجام داده، نتوانسته نظر رئیس جدید فدراسیون، ژوزه ماریا مارین را جذب کند. در حال حاضر به نظر می رسد که تنها پشتیبان منزس در فدراسیون فوتبال کشورش، آندرس سانچس، مدیر تیم های ملی و یکی از دوستان بسیار نزدیک تکسیه را است و بقیه اعضای این سازمان روی برکناری او توافق دارند.

به این ترتیب شاید بازی دوستانه برزیل و سوئد در استکهلم – دیداری که بعد از شکست در فینال ومبلی، فدراسیون فوتبال برزیل می خواست آن را لغو کند- فقط کمی جدایی او از تیم ملی را عقب انداخته باشد. روماریو، بازیکن سابق بارسلونا و نماینده مجلس برزیل، بعد از بازی نهایی المپیک گفت: « متأسفانه آخرین حضور منزس به عنوان سرمربی برزیل را شاهد بودیم. نه بلد است حمله کند و نه می داند چه بازیکنانی را به تیم دعوت کند.»

روماریو پیش از این هم، به منزس به خاطر بازیکنانی که به تیم المپیک فراخوانده بود، انتقاد کرده بود.

به این ترتیب و در این شرایط، همه ذهن ها به سمت گواردیولا رفته است. برزیل می خواهد پرونده منزس، سرمربی ای را که به «محافظه کار» بودن شهرت دارد، در تیم ملی ببندد. حتی بسیاری می گویند او به «ژوگو بونیتو» (فوتبال زیبای برزیلی که به تیکی تاکای بارسا شبیه است) خیانت کرده است. به همین خاطر هم هست که آن ها به گواردیولا فکر می کنند چون می دانند که او فوتبال تهاجمی را به فوتبال کشورشان باز خواهد گرداند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۲ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , برزیل, فوتبال برزیل, فینال المپیک, گواردیولا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.