دنیزلی: دلم برای پرسپولیسی‌ها تنگ شده /می‌دانم برد پرسپولیس تکرار شدنی است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مصطفی دنیزلی اگر بهترین مربی سال‌های اخیر پرسپولیس نبوده ولی حتماً یکی از محبوب‌ترین‌ها بوده است.

به گزارش ممتاز؛پیدا کردن دنیزلی برای انجام مصاحبه کار سختی است، حتی برای خبرنگاران پرشمار و همیشه دردسرساز کشور ترکیه اما به لطف یک دوست مشترک، موفق شدیم چند جمله از دنیزلی قبل از دربی بزرگ تهران بگیریم. او در مصاحبه با خبرورزشی گفت: قبل از هر چیز باید بگویم دلم برای پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها تنگ شده است. شاید فصل خوبی با هم نداشتیم اما خاطرات خوبی با خود به ترکیه آوردم. پرسپولیس یکی از بهترین باشگاه‌های آسیاست و بهترین هواداران را دارد. آنها همیشه مرا دوست داشتند و من هم دلم برای‌شان تنگ شده است.

دنیزلی در مورد پیروزی تراژدیک سال ۹۰ که با تعویض‌های طلایی او و هت‌تریک معجزه‌وار ایمون زاید رقم خورد، گفت: این بردها در تاریخ ماندگار می‌شود. البته من شکست‌های سنگین‌تر از ۲- صفر را نیز برگردانده بودم ولی آن برد، فوق‌‌العاده بود. خودم هم سورپرایز شدم. می‌دانم چنین پرسپولیسی می‌تواند پیروزی‌هایش در دربی را افزایش دهد ولی آن برد، چیز دیگری بود. اصلاً دربی تهران در هیچ کجای دنیا به این شکل انجام نمی‌شود. این همه حساسیت و جذابیت برای یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای! من که لذت می‌بردم چون تیمم کاملاً هجومی بود و توانستیم برنده باشیم.

او راجع به اتفاقات بعد از بازی هم گفت: یک خاطره جذاب در ذهنم باقی‌مانده است. وقتی بازی تمام شد و به پیروزی رسیدیم، می‌خواستم به رختکن بروم اما متوجه شدم هواداران پرسپولیس مرا صدا می‌کنند. به سمت‌شان رفتم و دستم را به نشانه علاقه شدید، روی قلبم گذاشتم. همه آن لحظات در ذهنم برای همیشه باقی ماند. هواداران همین‌طورتشویقم می‌کردند و تپش قلب من بیشتر می‌شد. تا ساعت‌ها بعد از آن برد، قلبم تندتر می‌زد به قدری که خواب راحتی نداشتم. سلام من را به همه آن طرفداران و تماشاگران برسانید.

  

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.