دنیزلی: دو هفته زمان بدهید همه چیز مشخص می‌شود / وقتی راحت گل می‌خوری شخصیت تیمی را از دست می‌دهی

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی پرسپولیس پس از تمرین امروز تیمش در پاسخ به این سوال که «الان باید به خاطر باخت ۴ بر یک خیلی ناراحت باشید» گفت: «طبیعی است ما روز خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم. متاسفانه به خاطر این نتیجه مطلب زیادی برای گفتن وجود ندارد. وقتی قرار نیست قهرمان بشوی یا سهمیه بگیری، فرقی ندارد کجای جدول قرار داری؛ پنجم یا دهم. ما از این به بعد تمام نگاه‌هایمان به دیدارهای آسیایی است و مجبوریم فقط به این دیدارها فکر کنیم.»

دنیزلی در مورد لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: «طبیعی است ما در لیگ کاری برای انجام دادن نداریم. به همین دلیل باید به لیگ قهرمانان فکر کنیم. این قضیه طبیعی است. شما وقتی راحت گل بخورید، شخصیت تیمی را از دست می‌دهید. الان هم مطلب زیادی در مورد این بازی نیست که بگویم.» سرمربی پرسپولیس در مورد راحت گل خوردن تیمش هم گفت: «نمی‌دانم. نمی‌توانم الان حرفی بزنم. چون تمام تمرکزم به بازی روز سه شنبه است و می خواهیم در آن بازی هوادارانمان را راضی کنیم. از امروز به آن مسابقه فکر می‌کنیم. می‌خواهیم در مورد آن بازی جدی‌تر فکر کنیم. باید از همه پتانسیل‌هایمان استفاده کنیم چون هواداران برای این بازی از ما انتظار کسب نتیجه دارند.»

خبرنگار خبرآنلاین از دنیزلی پرسید: «فکر نمی‌کنید وقتی شما می‌گویید ۱۰ بازیکن باید بروند، انگیزه بازیکنان پرسپولیس از بین می‌رود؟» که دنیزلی در پاسخ گفت: «فقط دو هفته به من زمان بدهید، همه چیز مشخص می‌شود.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.