دنیزلی کجاست،رویانیان چه می‌کند؟

در شرایطی که پرسپولیس هفته آینده بازی مرگ و زندگی را در لیگ قهرمانان پیش‌رو دارد این روزها خبری از دنیزلی نیست و تمرینات این تیم تعطیل شده است.

به گزارش فارس، پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و هواداران این تیم منتظر هر اقدامی هستند تا تیمشان از این شرایط خارج شود اما در این شرایط تمرینات پرسپولیس پس از شکست ۴ بر ۳ مقابل راه‌ آهن دو روز تعطیل شد.

پرسپولیس روز جمعه در آخرین دیدار لیگ برتر به مصاف فولاد می‌رود و با توجه به تعطیلی تمرینات باید گفت سرخ پوشان تنها یک روز به صورت جدی برای این دیدار تمرین می‌کنند.

در این شرایط که انتظار می‌رود پرسپولیس با رفع برخی مشکلات برای دیدار حساس هفته آینده مقابل الشباب امارات که حکم مرگ و زندگی را برای این تیم دارد، آماده شود، خبری از مصطفی دنیزلی نیست. قرار بود روز گذشته جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس برگزار شود و مسئولان پرسپولیس اعلام کرده بودند دنیزلی سفر خود را به ترکیه لغو کرده اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این مربی پس از شکست مقابل راه‌آهن بار دیگر به ترکیه سفر کرده است.

این در شرایطی است که سرمربی پرسپولیس پیش از این دو بار در آستانه مسابقات این تیم سفر به ترکیه را به بهانه تولد نوه‌اش و برخی مشکلات خانوادگی به حضور در تمرینات ترجیح داده است. نکته جالب اینکه هر بار که دنیزلی می‌خواهد به کشورش برود، تمرین پرسپولیس را تعطیل می‌کند.

حال سؤال این است که در این شرایط که هواداران پرسپولیس تلخ‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند و این تیم در بدترین شرایط تاریخی‌اش به سر می‌برد، چرا به دنیزلی اجازه داده می‌شود به کشورش برود. اگر هم او به ترکیه نرفته پس چرا تمرینات این تیم دو روز تعطیل شده آن هم در شرایطی که همه تیم‌ها در حال تمرین‌ کردن هستند.

اینکه در قرارداد دنیزلی چه مفادی گنجانده شده و این مربی چگونه اجازه دارد ایران را ترک کند، جزء سؤالاتی است که مبهم مانده است.

پرسپولیس هفته آینده مسابقه حساسی در پیش دارد و این در شرایطی است که در حال حاضر نه خبری از سرمربی این تیم است و نه خبری از مدیرعامل.

دنیزلی این روزها کجاست؟ آیا با قرارداد دیگری همانند قرارداد ترکمانچای طرف هستیم؟ آیا باشگاه پرسپولیس نظارتی به عملکرد این مربی دارد؟ آیا مسئولان باشگاه پرسپولیس تدبیری برای بهتر شدن اوضاع دارند؟ می‌خواستیم این سؤالات را از مسئولان پرسپولیس بپرسیم اما با توجه به سفر رویانیان به خارج از کشور موفق به این کار نشدیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل تعدد شغل‌هایی که دارد، در این شرایط حساس مجبور شده به خاطر شغل غیر فوتبالی‌اش به چین سفر کند تا در این باشگاه همه چیز به هم ریخته جلوه کند.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.