دهنوی، کاظمیان، اسدی و ایرانپوریان مصدوم می باشند

۱۹م اسفند ،

هومن ثابت در مورد شرایط مصدومان تراکتورسازی گفت: امیرحسین صادقی در دیدار تراکتورسازی و استقلال در صحنه‌ای با استوک به زانوی قاسم دهنوی می‌زند. خوشبختانه آسیب‌دیدگی به لیگامنت پای این بازیکن را دچار مشکل نمی کند و تنها استخوان‌های نرم زانوی او دچار آسیب‌دیدگی می‌شود. فعلا درد کمی در پای دهنوی وجود دارد و او مشغول آب درمانی است تا هرچه زودتر مشکلش برطرف شود.

به گزارش فارس ، وی افزود: در این بازی ناخن پای راست جواد کاظمیان دچار ضرب‌خوردگی شده و کمی از این ناحیه احساس درد می‌کند. همچنین مچ پای مرتضی اسدی در صحنه‌ای می‌پیچد که او با وجود درد بازی را ادامه می‌دهد. کارهای درمانی روی پای این بازیکن در حال انجام است و امیدواریم تا روز بازی با الجیش قطر بتواند به آمادگی کامل برسد.

پزشک تراکتورسازی تاکید کرد: ایرانپوریان نیز از ناحیه دوقلوی پای راست دچار کشیدگی شده و این روزها آب‌درمانی می‌کند. در جریان بازی این موضوع را به من اعلام کرد. امیدواریم درد پای او هرچه زودتر تمام شود تا بتواند تیم را در دیدار مقابل الجیش همراهی کند.

ثابتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آسیب‌دیدگی های بازیکنانمان تازه رخ داده نمی‌توانیم در مورد رسیدنشان به بازی نظر قطعی بدهیم. اما امیدوار هستیم که این مشکل ها برطرف شوند و پیش‌بینی می‌کنیم که همه آنها به بازی مقابل الجیش برسند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.