ده ها برنامه فرهنگی و ورزشی به مسافران نوروزی ارایه می گردد

۱۶م اسفند ،

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از مناسب سازی مبادی ورودی شمال شرق تهران برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد .

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،  سمانه زمانی گرمسیری با اعلام این خبر و با بیان اینکه در آستانه نوروز ویژه برنامه های متنوعی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است افزود: به منظور استقبال از مسافران نوروزی و فراهم نمودن ساعات خوش برای خانواده ها بویژه کودکان و نوجوانان، تمهیدات ویژه ای در ورودی بزرگراه شهید بابایی بعد از خروجی آزاد راه پردیس در نظر گرفته خواهدشد.
 
وی افزود: در این طرح ۱۴ روزه که از ۲۹ اسفند ماه جاری آغاز و تا ۱۴ فروردین سال۹۲ ادامه خواهد داشت، مجموعه فرهنگی، تفریحی و خدماتی استقبال از مسافران نوروزی در فضایی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع برای مسافران جانمایی شده است تا ضمن پذیرایی و توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی، نیازهای ضروری مسافران در این مکان تفریحی و خدماتی تامین شود.
 
وی افزود: در این راستا به منظور معرفی مکان های زیارتی، تفریحی و تاریخی شهر تهران، نقشه تهران و ایرانگردی شامل نقشه های چاپی آماده شده در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.
 
زمانی اضافه کرد: در این فضای ۳۵۰۰ متر مربعی ضمن برپایی غرفه های نقاشی کودک، قرآن بخوانید عیدی بگیرید ، پخش موسیقی شاد و سنتی، ایستگاه دایمی ورزش و سلامت شامل ست های ورزشی و میزهای پینگ پنگ از دیگر برنامه های شهرداری منطقه ۴ در نوروز ۹۲ خواهد بود.
 
کریمیان با اشاره به سایر امکانات رفاهی این مکان تفریحی گفت: نصب آلاچیق، ایجاد فضای آبخوری، سرویس های بهداشتی، چکاب پزشکی رایگان و سالن غذا خوری کاملا بهداشتی از دیگر امکانات این مجموعه تفریحی است.
 
وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات علمی، ارایه خدمات آی تی، برپایی نمایشگاه عکس، تعبیه مکان شارژ موبایل و… از دیگر اقداماتی است که در این ایستگاه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای مسافران پیش بینی شده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.