دوئل رئال و منچسترسیتی برای جذب مایکون

این روزها مایکون یکی از ستاره های بازار نقل و انتقالات است که احتمال جدایی اش از اینتر در روزهای پایانی بازار تابستانی بیش از پیش شده است.

این درحالی است که در روزهای اخیر، صحبتهایی به گوش می رسید که روبرتو مانچینی،سرمربی ایتالیایی سیتی دیگر تمایلی برای خرید مایکون مدافع برزیلی اینتر ندارد؛ اما امروز روزنامه ی ورزشی گاتزلا دلا اسپورت دراین باره نوشت:

در حالی که خبر رسیده از انکار مانچینی برای خرید مایکون مدافع برزیلی اینتر شنیده می شد ، اما حالا به نظر می رسد که دو تیم رئال و منچستر سیتی برای به خدمت گرفتن او دوئل بزرگی را پیش رو دارند.

به گفته گاتزلا، “مبلغ پیشنهادی سیتی برای جذب مایکون ۴ میلیون یورو است، درحالی که اینتری ها ۸ میلیون یورو درخواست کرده اند.”

از سوی دیگر ژوزه مورینیو،مربی پرتغالی رئال که سابقه هدایت مایکون در اینتر را دارد و در تابستان سال ۲۰۱۰ اینتر را ترک کرده، همه ساله در بازار نقل و انتقالات، خواهان جذب مایکون بوده و تابستان امسال هم این مدافع برزیلی را فراموش نکرده است. .

حالا باید دید که سرنوشت این مدافع برزیلی چطور رقم خواهد خورد؛ آیا مایکون امسال اینتر را ترک می کند یا خیر؟و در صورت جدایی او از رختکن نرآتزوری، مقصد آتی او کدام تیم خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.