دوئل قلعه‌نویی ـ دایی

جام جم آنلاین: قلعه‌نویی و دایی باز به هم رسیدند؛ آن هم در شرایطی که سرمربی آبی‌ها بوی قهرمانی تیمش را استشمام می‌کند و سرمربی راه‌آهن سودای باقی ماندن در جمع مدعیان را در سر می‌پروراند.

پس از آن‌که تعطیلی ۱۶ روزه لیگ برتر دیشب با برگزاری سه دیدار از جمله بازی حساس سپاهان با نفت آبادان خاتمه یافت، امشب یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته در شرایطی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که این دیدار ابتدا قرار بود در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود، اما مسوولان راه‌آهن اعلام کردند در جزیره کیش ورزشگاه اختصاصی دارند و می‌خواهند در آنجا میزبان آبی‌پوشان باشند.

با وجود این هیچ کدام از این اتفاق‌ها نیفتاد تا این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود؛ دیداری که در یک سوی آن علی دایی می‌خواهد هم استقلال را شکست دهد و هم تیمش را در بالای جدول حفظ کند و در سوی دیگر قلعه‌نویی هم به کمتر از پیروزی در این دیدار رضایت نمی‌دهد.

استقلال که هنوز نتوانسته است رضایت خاطر هوادارانش را جلب کند با وجود آن‌که در شهرآورد هم مقابل پرسپولیس برتری ملموسی نداشت حالا هواداران خود را متوقع‌تر از هفت هفته گذشته می‌بیند، چرا که قلعه‌نویی پس از شهرآورد به هواداران آبی نوید قهرمانی داد.

حال هواداران استقلال در اولین بازی تیم‌شان پس از شهرآورد می‌خواهند ببینند قلعه‌نویی در وقفه لیگ چه خوابی برای حریفان دیده است.

سرمربی استقلال دیروز در نشست خبری این دیدار تصریح کرد: راه‌آهن تیم بسیار خوبی است و از نظم دفاعی خوبی هم برخوردار است. آنها مربی خوبی دارند، اما تصمیم داریم با یک بازی هجومی سه امتیاز را بگیریم. اگر بهادر عبدی، شیری و عباسفرد را مهار کنیم کارمان آسان‌تر خواهد شد.

قلعه‌نویی در خصوص محرومان و مصدومان این تیم گفت: اکبرپور و عمران‌زاده محروم هستند و بقیه بازیکنان به غیر از جباری و کیانوش رحمتی را داریم. کیانوش رحمتی مصدومیت طولانی مدت دارد، ولی در این چند روز به ما سر زده است.وی در خصوص آینده استقلال گفت: شک نکنید استقلال از این بهتر می‌شود. ضعف‌های ما ظرف روزهای آینده برطرف می‌شود.

این در حالی بود که علی دایی، سرمربی راه‌آهن گفت: بازی خیلی مهمی با تیم بزرگ و مردمی استقلال داریم که هواداران زیاد و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. تیم‌مان را طوری آماده کرده‌ایم که سربلند از بازی‌ها بیرون بیاییم. تمرینات خوبی داشتیم و اردوی خوبی برگزار کردیم و با توجه به تمریناتی که داشتیم گرفتن سه امتیاز دور از ذهن نیست.

دایی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که پیش از مسابقه اعتراض‌هایی به محل برگزاری بازی با استقلال داشتید، گفت: بازی‌های ما با استقلال و پرسپولیس همیشه باید در آزادی برگزار شود. با توجه به دو بازی پشت سر هم در آزادی رایزنی کردیم و توانستیم در این مسابقه هم این بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم، اما خودمان می‌خواستیم بازی را در ورزشگاه اکباتان و بدون تماشاگر برگزار کنیم تا مسائل امنیتی مشکلی به وجود نیاورد.

دایی عنوان کرد: در کیش هم صاحب ورزشگاه هستیم. ما به هیچ عنوان در ورزشگاه تختی بازی نمی‌کنیم و خدا را شکر می‌کنیم که سرمان را مقابل حرف زور پایین نیاوردیم. از کابلی، مدیر مجموعه آزادی هم تشکر می‌کنیم که این امکان را فراهم کرد تا این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

برنامه ادامه هفته هشتم لیگ برتر

شنبه: بیست و پنجم شهریور

ذوب‌آهن ـ فولاد (۱۸:۳۰)، فجر سپاسی ـ داماش گیلان (۱۸:۳۰)، صبا ـ گهر (۱۸:۳۵)، ملوان ـ تراکتورسازی (۱۸:۴۵) و راه‌آهن ـ استقلال (۱۹:۴۵) در ورزشگاه آزادی


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.