دوازدهمین شعبه شهاب ملی گشایش یافت

۰۱م اسفند ،

دوازدهمین شعبه شهاب ملی گشایش یافت | چاپ |
سه شنبه ۰۱ اسفند ساعت ۱۶:۰۹

بینا- در ادامه توسعه و تجهیز خدمات الکترونیکی و ارائه خدمات نوین بانک ملی ایران به مشتریان واحد دیگری از سری واحدهای شهاب ملی در میدان راه‌آهن تحت نظر اداره امور شعب جنوب تهران افتتاح شد.
به گزارش بینا، در مراسم افتتاح این واحد که با حضور آقایان حسین‌زاده، خواجه‌حسنی و کمرئی اعضای هیأت مدیره و مسئولان اداره امور شعب جنوب تهران انجام شد، توسط اعضای هیأت مدیره رهنمودهای لازم جهت سرویس‌دهی بهتر به مشتریان ارائه شد.
این واحد که در داخل شعبه را‌ه‌آهن بانک ملی ایران مستقر شده دارای خدمات خودپرداز، خوددریافت و کیوسک بانک می‌باشد.
لازم به ذکر است افتتاح واحد‌های تمام الکترونیک شهاب ملی طرح جدید بانک ملی ایران است که برای اولین بار در کشور عملیاتی شده است. این واحدها با هدف افزایش سرعت و امنیت دریافت و انتقال پول، کاهش هزینه عملیات بانکی و افزایش ساعات ارائه خدمات بانکی فعالیت می‌کنند و دارای چندین سطح بر اساس خدمات ارائه شده در آن است که بعضی از این واحدها نظیر واحد شهاب ملی شعبه مبارزان تهران واقع در میدان هفتم تیر خارج از شعبه و با سطح کاملی از خدمات نظیر خدمات خودپرداز، خوددریافت، صدور آنی ملی‌کارت و هدیه کارت، صرافی الکترونیک، کیوسک بانک، خرید بلیت قطار، مترو (در حال راه‌اندازی) و … فعالیت می‌کنند و برخی از این واحدها نیز در داخل شعب و با امکانات کمتر آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند.
بانک ملی ایران تاکنون ۶ واحد شهاب ملی در تهران و در مناطق میدان هفتم تیر، خیابان انقلاب (رو به‌روی درب اصلی دانشگاه تهران)، خیابان طالقانی (رو به‌روی اتاق بازرگانی)، خیابان جمهوری اسلامی (شعبه نادری)، نارمک (شعبه نارمک) و میدان راه‌آهن (شعبه راه‌آهن) و ۶ واحد در شهرهای زاهدان، رشت، اهواز، اراک، اصفهان و قزوین افتتاح کرده است و طرح توسعه این خدمت جدید را تا ۱۰۰ واحد دنبال می‌کند.

 

خدمات قابل ارائه در شهاب ملی

گفتنی است خدمات قابل ارائه در شهاب ملی به شرح زیر است:
– کلیه خدمات قابل ارائه از طریق خودپرداز(ATM)
– خدمات مربوط به واریز آنی به حساب اعم از قبول وجه یا ایران چک و چک اشخاص و کلیه قبوض خدماتی انتقال وجه ، صورت حساب، مانده کارت و …
– صدور کارت هدیه آنی الکترونیکی با قابلیت درج پیام مدنظر مشتری بر روی کارت و انتخاب طرح و مبلغ مد نظر
– امکان تبدیل ارز و دریافت وجه در قالب صراف کارت ملی
– امکان تهیه بلیط خدمات شهری اتوبوس، مترو و درآینده هواپیما
– امکان افتتاح حساب در خارج از ساعات اداری (این خدمت فعلاً تا ساعت ۱۷ فعال می باشد)
– امکان دریافت کلیه خدمات موجود در سایت اینترنتی بانک ملی ایران اعم از خدمات مربوط به پرداخت اقساط تسهیلات ، پرداخت قبوض، انتقال وجه اینترنتی و …
– در این شعبه ها انواع دستگاه های خودپرداز، خود دریافت ، کیوسک بانکی، صرافی و صدور آنی کارت هدیه در محیطی کاملاً تخصصی تعبیه شده و به مشتری این امکان – را می دهد که بدون حضور پرسنل بانک کلیه خدمات مورد نیاز خود را به صورت ۲۴ ساعته به انجام رساند.
– طراحی مناسب و ایجاد فضای امن از ویژگی های این شعب می باشد.
– مانیتورهای آموزشی و اطلاع رسانی از قبیل، نرخ ارز ، تغییرات سهام بورس و اوراق بهادار و تیزرهای تبلیغاتی


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.