دوخبر ازفدراسیون جودو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، تیم ملی ایران که برای حضور در اردوی تدارکاتی بلاروس باید روز دوشنبه راهی این کشور می شد با دو روز تاخیر، بامداد امروز تهران را به مقصد مینسک ترک کرد.

محمد عبیری ، بهزاد وحدانی ، حمیدرضا خطیبی ، سعید مولایی ، امیر قاسمی نژاد ، محمد جمالی و جواد محجوب به مربیگری مسعود حاجی آخوندزاده راهی بلاروس شدند.

مرتضی بهرامی نژاد به عنوان پزشک و بدنساز و آرش میراسماعیلی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کنند.

شایان نصیرپور نیز در لیست اعزامی حضور داشت که به دلیل مشکل خروجی و رفع نشدن این مشکل تا عصر روز گذشته از همراهی تیم ملی در این سفر بازماند.

اردوی بلاروس روز سه شنبه آغاز شده است و تیم ایران از روز دوم تمرینات خود را در این اردو آغاز می کند، این اردو یک هفته ادامه دارد.

** بانوان ملی پوش جودو جهت شرکت در مسابقات غرب آسیا از جمعه (۲۶ خرداد ماه) تمرینات خود رابه مدت یک هفته در ورزشگاه شهید کبکانیان آغاز می کنند.

زهرا نورالهی، سمیه حیدری، فاطمه عباسی، دنیا آقایی، اکرم خانی، معصومه جعفری، لیلا چغلوند، سپیده میررضایی، غزل یغما، فاطمه برمکی، مریم یاراحمدی، زینب جلالوند، صبا کرمعلی و زهرا جعفریان جودوکاران دعوت شده به این اردو هستند.

براساس این گزارش از مجمع ۱۴ جودوکار دعوت شده به اردو، هفت نفر از آنان به رقابت های جودو قهرمانی غرب آسیا که ۱۵ تیر ماه در شهر امان پایتخت اردن آغاز می شود، اعزام خواهند شد.

تکتم بیدل، سحر چغلوند و مژگان کولیوند به عنوان مربی در اردوی تیم ملی بانوان حضور دارند.

ورزشی**۱۸۲۸**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۱۱۵۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.