دوربینی‌که‌باچشمک‌زدن‌عکس‌می‌گیرد+عکس

برای زوم نزدیک این دوربین بسیار پیشرفته نیز کافی است چشمان خود را کمی نیمه ‌باز کنید و برای زوم دور باید کاملا بسته نگاه کرده و خیره شوید!

باشگاه خبرنگاران: سالهاست از تلاش برای طراحی و تولید دوربین های خانگی در جهان می گذرد و بالغ بر ۱۰۰ طرح در این زمینه ارائه شده که بیشتر آنها تفاوت زیادی با همدیگر ندارند اما برخی دیگر نیز در کنار تلاش برای ارائه طرحی جدید، فناوری های خاصی نیز تولید و عرضه کرده اند.

در جدیدترین نوع از این تلاش ها، دوربینی توسط محققان فناوری ارائه شده که از یک تکنولوژی خاص بهره می برد و دوربین مذکور بر مبنای تکنولوژی است که کنترل آن تنها به عهده چشمان کاربر است.

ایـن دوربیـن جالب مجهـز بـه فنـاوری EYE Tracking وBiometric Detection برای تصویربرداری است و معنای آن این است که عکس با هر بار چشمک زدن شما گرفته می‌شود! 

از سوی دیگر برای زوم نزدیک این دوربین بسیار پیشرفته نیز کافی است چشمان خود را کمی نیمه ‌باز کنید و برای زوم دور باید کاملا بسته نگاه کرده و خیره شوید!

اگرچه این دوربین هنوز به طور رسمی به بازار عرضه نشده اما طرفداران خاص خود را پیدا کرده و با توجه به اینکه برای برقراری ارتباط با حسگرهای این دوربین تنها کافی است به صفحه‌ نمایـش دیجیتـالی قرار گرفته در قسمت پشت آن نگاه کنید، لذا همه سنین می توانند به راحتی با آن کار کنند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.