دورنمایی خوبی برای مس کرمان نمی بینم

۲۵م دیماه ،

سرمربی سابق تیم فوتبال مس کرمان گفت: تکلیف من و مس کرمان را کمیته انضباطی مشخص می کند.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تکلیف من و مس کرمان را کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مشخص خواهد کرد.
من از این باشگاه شکایت کرده ام و قرار است جلسه کمیته انضباطی ما اول بهمن ماه تشکیل شود تا در این رابطه تصمیم گیری شود؛ همچنین هیچ تماسی هم در این مدت از طرف باشگاه مس کرمان با من برقرار نشده چون کاری با هم نداریم تا تماسی گرفته شود.

سرمربی سابق مس کرمان افزود: بازی با استقلال برای مس کرمان بازی سختی خواهد بود خوشبختانه در نیم فصل اول که در کرمان با استقلال بازی کردیم، تیم ما تیم برتر میدان بود و شانس برد هم داشتیم حالا آقایان این تیم را گرفته اند و امیدوارم بتوانند خوب کار کنند و نتیجه بگیرند.

وی در ادامه گفت: نتایج ۲ بازی قبلی تیم به پای آقایان نوشته شده است یک بازی را مساوی کرده اند و در بازی بعدی هم در خانه ۳ گل از تراکتورسازی دریافت کرده اند در حالی که ما در نیم فصل اول بهترین خط دفاعی لیگ را داشتیم امیدروام بچه های مس کرمان به خودشان بیایند چون در نیم فصل اول تیم خوبی ساخته بودیم اما در شرایط فعلی این تیم با اوضاعی که دارد، در نمای خوبی نیست و امیدوارم اتفاق بدی برای مس کرمان نیفتد.

قاسمپور اظهار داشت: از یک جهت نگران مس کرمان هستم چون زحمات بسیار بسیاری در این تیم کشیدم و فصل قبل با چنگ و دندان تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم و امیدوارم این تیم بتواند به نتایج مطلوب برسد.

وی تصریح کرد: دلم نمی خواهد مس کرمان بد نتیجه بگیرد و دوست دارم موفق شود البته با من بد برخورد شد و حقم را خوردند و اگر تیم نتیجه نگیرد، می گویند تیم را قاسمپور بسته بود اگر مس کرمان نتیجه بگیرد، باید به نام من نوشته شود چون تیم را من بستم و زحمات بسیاری کشیدم و تیم جایگاه خوبی در جدول داشت که مرا کنار گذاشتند اما نتیجه نگیرند، بی عرضه گی خود آقایان است چون تیم بسیار خوبی ساخته بودیم و روند روبه رشدی داشتیم.

قاسمپور در پایان گفت: استقلال در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و روی نیمکت و داخل زمین بازیکنانی دارد که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد، استقلال کارد فنی بسیار خوبی هم دارد که با تجربه و کاربلد می باشند و در این بازی هم میزبان می باشند و از حمایت تماشاگران خودی برخوردارند؛ اما میزبانی آنها سبب برتری استقلال نمی شود چون بازیهای لیگ بسیار به هم نزدیک است و نمی شود تیمی را از پیش برنده دانست وقتی شرایط را می بینیم روی کاغذ استقلال برنده است اما در فوتبال چیزی مشخص نیست و همه چیز در زمین معلوم می گردد و هر تیمی بهتر کار کند و از فرصت هایش بهتر استفاده کند، می تواند موفق شود./مح

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.