دوره‌های آموزشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، با مجوز وزارت علوم برگزار می‌شود

یکشنبه ۲۱ خرداد – ۰۱:۱۷:۵۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- دفتر آموزش‌های آزاد غیر انتفاعی و غیر دولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تمدید مجوز برگزاری ۳۲ دوره آموزشی کوتاه مدت، مجوز برگزاری  ۳۵ عنوان دوره آموزشی جدید در پژوهشگاه را نیز صادر کرد.
به گزارش آریا به نقل از “روابط‌عمومی وبین‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران” با مجوز دفتر آموزش‌های آزاد غیرانتفاعی و غیر دولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  ۶۷ عنوان دوره آموزشی پژوهشگاه تا پایان سال دارای مجوز برگزاری از وزارت علوم هستند.
بر اساس مجوز صادر شده از جانب دفتر آموزش‌های آزاد وزارت علوم، پژوهشگاه موظف است، پس از برگزاری دوره‌های آموزشی، گزارش کامل برگزاری دوره ها را به این دفتر ارسال نماید.
بر همین اساس دوره‌های آموزشی جدید پژوهشگاه از این پس علاوه بر مجوز مرکز آموزش و پژوهش استانداری تهران ، به طور رسمی با مجوز دفتر آموزش‌های آزاد غیر انتفاعی و غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تمامی افراد، سازمانها و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
مطابق موافقت این دفتر، این دوره‌ها برای دارندگان مدرک رسمی دیپلم به بالا قابل برگزاری است و همچنین گذراندن این دوره‌ها منجر به اخذ مدرک دانشگاهی نخواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۰۱۳۱۷۵۱۹۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.