دوره‌های ویژه خبرنگاری علم و فناوری، نخبگان و استعدادهای برتر برگزار می‌شود

14-172.jpg

با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دوره‌های ویژه تخصصی خبرنگاری علم و فناوری، نخبگان و استعدادهای برتر طی چهار روز برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر ایمانی خوشخو گفت: دوره ویژه تخصصی خبرنگاری علم و فناوری، نخبگان و استعدادهای برتر عصر امروز ۱۹ شهریور ماه آغاز و تا ۲۳ شهریور ماه به صورت کارگاه‌های آموزشی صبح و عصر ادامه خواهد داشت و در نهایت نیز بازدید یکی از مراکز برترعلم و فناوری کشور در برنامه‌ها پیش‌بینی شده است.

سرپرست دانشگاه علم و فرهنگ با اعلام این خبر افزود: آشنایی خبرنگاران با جدیدترین تئوری و نظریه‌های اصول علمی و همچنین توانمندسازی خبرنگاران حوزه‌های علمی کشور از جمله مهم‌ترین اهداف این دوره است.

دکتر ایمانی خوشخو افزود: ” ضرورت ارتقای جایگاه علم و فناوری و نخبگان در سطح رسانه ها”، “جایگاه علم وفناوری در کشور و سیاست گذاریهای کلان در حوزه علم و فناوری” و”الگوهای توسعه علم و فناوری (با رویکرد رسانه و خبرنگاری )”، “ارتباط صنعت و دانشگاها و کانون‌های دانش و صنعت و ستادهای فناوری راهبردی”و “نحوه انعکاس کارآمد و اثرگذارتر اختراعات و ابتکارات” برخی از عناوین مهم کارگاه‌های آموزشی ویژه خبرنگاران است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: برخی از کارگاه‌های آموزشی نیز مختص مسئولان و مدیران روابط عمومی‌های دفاتر استانی و مراکز وابسته پیش بینی شده که عبارتند از”خبرنویسی حرفه‌ای در حوزه علم وفناوری”،”نحوه برپایی نمایشگاه و همایش”،”اصول و مدیریت”، “روابط عمومی‌های نوین”، “ارتباط با رسانه‌ها”، “روابط عمومی الکترونیک”، “آشنایی فرآیند ارتباط بارسانه‌های تصویری درحوزه علم وفناوری.

دکتر ایمانی خوشخو اظهار امیدواری کرد برگزاری کارگاهها و کلاسهای آموزشی تخصصی بتواند به توانمندسازی نیروهای خبر در رسانه‌ها و مطبوعات کمک شایانی کند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.