دوره‌های آموزشی زبان‌های آلمانی و ترکی استانبولی

۰۵اردیبهشت،

مدیر مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با اشاره به برگزاری دوره‌های تازه زبان‌های آلمانی و ترکی استانبولی، گفت: بر اساس نیازهای آموزشی دانشجویان و دیگر مخاطبان، دوره‌های مختلف آموزشی زبان‌های بین‌المللی در این مرکز ارائه می‌شود.

علی صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به آغاز دوره‌های آموزشی تازه، گفت: مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران مطابق ترم‌های قبل، دوره‌های متنوعی را بر اساس نیازهای آموزشی مخاطبان تدوین و برگزار می‌کند که ایجاد دوره‌های آموزشی زبان ترکی استانبولی و همچنین زبان آلمانی از آن جمله است.

وی با تبیین اهمیت فراگیری دیگر زبان‌های بین‌المللی، تصریح کرد: با توجه به گسترش ارتباطات در جهان، توسعه و پیشرفت علوم مختلف و ورود شبکه جهانی اینترنت به کلیه عرصه‌های اطلاعاتی و ارتباطی فراگیری زبان‌های خارجی امری اجتناب ناپذیر است.

مدیر مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، اظهار داشت: روند رو به رشد علوم مختلف و به تبع آن توسعه تکنولوژی و صنعت و نیاز دانشجویان به ویژه دانشجویان گروه‌های فنی به منظور استفاده از منابع، مراجع و گذراندن دوره‌های تخصصی در کشورهای آلمانی زبان و بالاخره علاقه‌مندی شخصی فراگیران به آموختن این زبان حاکی از ضرورت برگزاری این دوره آموزشی است.

وی ادامه داد: در دوره های آموزشی زبان آلمانی که در ۱۲ ترم و به مدت ۴۸۰ ساعت آموزشی برپا می گردد، سری کتاب های Tangram تدریس می گردد و همچنین ۴۸ ساعت نیز به نمایش فیلم اختصاص می یابد.

صحرایی در خصوص اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی زبان ترکی استانبولی در ترم بهار، گفت: جهت برقراری روابط سالم در زمینه‌های ارتباطات، تجارت، صنعت، توریسم و آموزش با ترکیه که از همسایگان کشور ایران است و کمک به دانشجویانی که به منظور تحصیلات عالی به آن کشور سفر می کنند، این مرکز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی زبان ترکی استانبولی کرده است.

مدیر مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی در پایان خاطرنشان کرد: فراگیرانی که هر یک از این دوره‌ها را با موفقیت تمام می‌کنند از سوی جهاد دانشگاهی گواهی معتبر پایان دوره اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره تلفن‌های مرکز گاندی ۸۸۷۸۵۲۳۵، ۸۸۶۷۷۵۷۹ و یا مرکز ۱۶ آذر ۸۸۹۹۳۵۶۷، ۸۸۹۹۳۵۶ تماس گیرند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.