دوره آموزش تخصصی خبرنگاری برگزار می‌شود

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران گفت: دوره آموزش تخصصی خبرنگاری با شرکت بیش از ۳۵۰ نفر از علاقمندان به حرفه خبرنگاری از ششم مهر تا سوم آذر سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، محمدی مهدی دانی هدف از برگزاری این دوره را تربیت خبرنگاران متخصص و حرفه ای در کشور عنوان کرد و گفت: این دوره یکی از جامع ترین و بزرگترین دوره‌های آموزش خبرنگاری در کشور است و به دلیل حضور ممتازترین اساتید این عرصه در حوزه‌های مختلف خبرنویسی، گزارش نویسی، مقاله نویسی، جریان شناسی سیاسی و فرهنگی، ویراستاری خبر و… سطح این دوره از بسیاری از دوره های برگزار شده در کشور بسیار بالاتر است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام علاقمندان به شرکت در این دوره از ۲۲ مرداد سال جاری ادامه داد: قرار بود این ثبت نام تا ۱۱ شهریور ادامه داشته باشد اما به دلیل استقبال چشمگیر و درخواست‌های متعدد، مهلت ثبت نام تا ۲۰ شهریور تمدید شد.

دانی با اشاره به اینکه ثبت نام کنندگان در این دوره‌ها باید آزمون و مصاحبه ورودی را بگذرانند، خاطرنشان کرد: آزمون ورودی این دوره ۲۱ شهریور برگزار می‌شود و ساعت دقیق و همچنین مکان برگزاری امتحان از طریق سامانه پیامکی به ثبت نام کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ارائه مدرک رسمی و معتبر خبرنگاری حرفه ای به قبول شدگان، بهره مندی از اساتید مجرب و نخبگان رسانه ای تراز اول در کشور، بهره مندی قبول شدگان در آزمون از یارانه تحصیلی به میزان پرداخت ۸۵ درصد هزینه‌های آموزشی و فراهم شدن شرایط حضور در دوره‌های تکمیلی و پیشرفته خبرنگاری برای قبول شدگان و ممتازان را از ویژگی‌های این دوره عنوان کرد و گفت: انتظار می رود افرادی که در این دوره‌ها شرکت می کنند، با توجه به سطح کیفی آموزش، پس از پایان دوره به خبرنگارانی هوشمند و آماده به فعالیت در تمام رسانه‌های کشور تبدیل شوند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران همچنین از تداوم این دوره های آموزشی در سطح تکمیلی و پیشرفته طی ماه های آینده خبر داد.


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. میلاد ابراهیمی:

    سلام. خسته نباشید. من دانشجوی ترم یک ایرانشناسی هستم و خیلی به خبرنگاری علاقه دارم باید از کجا و چطور شروع کنم؟ ممنونم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.