دوره تربیتی آموزشی «منادیان حکمت۶»

دوره تربیتی آموزشی «منادیان حکمت۶» چهارم تا دهم شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه روابط عمومی بنیاد حیات، ششمین دوره تربیتی آموزشی منادیان حکمت، چهارم تا دهم شهریور ماه در شهرستان بابل برگزار می گردد.

 این دوره که با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب و دانشجویان استان مازندران و سطح کشور برگزار می گردد، به موضوعاتی نظیر «بررسی مؤلّفه های پیشرفت و آزادی از نگاه اسلام و غرب، نسبت تفکّر- فرهنگ و تمدّن، تاریخ تمدن غرب، فلسفه اسلامی و فلسفه غرب، نسبت انقلاب اسلامی و غرب » به همراه برنامه های فرهنگی مانند «نقد فیلــم، اخلاق اسلامی و …» پرداخته خواهد شد.

در این دوره اساتیدی همچون آیت الله سیّدرحیم توکّل، حجت الاسلام دکتر نیکزاد، استاد رحیم پور ازغدی، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، دکتر محمدعلی رجبی، دکتر اکبری، دکتر هوشنگی، دکتر وحید یامین پور، حجت الاسلام حسینی، دکتر بیگدلی، دکتر بابازاده، دکتر سیدرئوف موسوی و … حضور خواهند داشت.

گفتنی است، اطلاعات مربوط به دوره های گذشته منادیان حکمت و همچنین دوره های «ویژگی های خط امام، اندیشه امام و رهبری و ولایت فقیه» از طریق پایگاه اینترنتی بنیاد علمی فرهنگی حیات به آدرس www.Bonyad-hayat.Ir بروز خواهد شد.

بنیاد حیات مجموعه ی خودجوشی است که از سال ۸۶ توسط طلاب و دانشجویان دغدغه مند شهرستان بابل فعالیت های خود را با تدریس کتب استاد شهید مطهری آغاز نموده و تابستان هرسال میزبان شمار زیادی از علاقه مندان به مبانی فلسفه غرب، علوم دینی و شناخت تفکر و اندیشه اسلامی می باشد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.