دوره فشرده نجوم مقدماتی

مرکز نجوم آستان قدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می کند؛

مرکز نجوم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم ع دوره نجوم مقدماتی را از ۱۸ شهریور ۹۱ به مدت یک هفته برگزار می کند.

مهدی دانشیان کارشناس مرکز نجوم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در گفتگو با خبرنگار دانش های روز باشگاه خبرنگاران گفت: مباحث این دوره شامل اختر فیزیک، نجوم کروی، نجوم رصدی، عکاسی نجومی و نجوم ماوراء است که به صورت جلسات تمام وقت و فشرده به علاقمندان آموزش داده می شود.
 
وی در مورد شرایط علاقمندان شرکت کننده در این دوره اظهار داشت: کسانی که مدرک تحصیلی آنها از سوم راهنمایی به بالاتر است می توانند در این دوره ها شرکت کنند.
 
وی تصریح کرد: اساتید این دوره ها از رشته های مختلف نجوم هستند که کار آموزش علاقمندان را بر عهده دارند.
 
پایان مرداد ۹۱ اختتامیه کلاسهای رباتیک مرکز نجوم برگزار می شود.
 
دانشیان در ادامه گفت: کلاسهای رباتیک مرکز نجوم استان مقدس حضرت عبدالعظیم که از تیر ماه امسال شروع شده در سه مقدماتی، متوسط و پیشرفته تشکیل شده و تا پایان مرداد ماه برگزار است و در این کلاسها دانش پژوهان با ساخت روباتها زمینه هایی را برای حضور در مسابقات روباتیک پیدا می کنند و این دومین دوره این کلاسها است که در این مرکز برگزار می شود.
 
وی به مراسم اختتامیه دوره های تابستانی این مرکز اشاره کرد و یاد آور شد: در اواخر شهریور به مناسبت اختتامیه این دوره ها سخنرانی دکتر حسین امیدیالی با موضوع نجوم و فیزیک جهان هستی در قرآن کریم نیز برگزار می شود که با استقبال علاقمندان روبرو خواهد شد.
 
دانشیان دوره های ترمی مرکز نجوم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) را متنوع و تخصصی دانست و خاطر نشان کرد: دوره ها با دارا بودن مدرک تحصیلی سوم راهنمایی به بالا و با مراجعه به این مرکز می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این دوره ها اقدام کنند./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.