دور جدید تمرینات استقلال فردا آغاز می شود

  شاگردان ”امیر قلعه نویی” که دیروز (پنجشنبه) پس از حضور در اردوی تدارکاتی ۱۰ روزه در شهر استانبول ترکیه به تهران بازگشتند تمرینات خود را از روز شنبه در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال پیگیری می کنند.

اعضای تیم فوتبال استقلال تهران روزهای پنجشنبه و جمعه با نظر کادر فنی به استراحت پرداختند.

”مجتبی جباری” و ”فابیو جانواریو” که روز پنجشنبه در آخرین ساعات مهلت نقل و انتقالات قرارداد خود را با باشگاه استقلال ثبت کردند در تمرین روز شنبه تیم استقلال در کنار سایر اعضای تیم شرکت خواهند کرد.

همچنین ”علی فتح الله زاده” مدیرعامل باشگاه استقلال تهران فردا (شنبه) در محل تمرین آبی پوشان حضور خواهد یافت.

با پایان یافتن فصل و نقل انتفالات دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران، قرارداد ۲۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسید.

این بازیکنان را هاشم بیگ زاده، امیرحسین صادقی، میلاد میداودی، میثم بائو، سیاوش اکبرپور، سیدامین منوچهری، آرش برهانی، فریدون زندی، سیدمهدی رحمتی، جی لوید ساموئل، علی حمودی، سیدمیثم حسینی، خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، رودریگو توزی، فابیو جانواریو، سیدحسین حسینی، کیانوش رحمتی، مجتبی جباری، محمد انصاری و آرمن طماسیان زرنه تشکیل می دهند.

”محمد محمدی” و ”ایمان مبعلی” نیز که پیشتر با استقلال قراراداد ثبت و در اردوی تدارکاتی آبی پوشان در ترکیه نیز شرکت کرده بودند در روز پایانی نقل و انتقالات با فسخ قرارداد خود با باشگاه استقلال به ترتیب به تیم های راه آهن و پیکان تهران پیوستند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.