دوستان قلعه نویی فقط بلدند تیترهای روزنامه ها را برایش بخوانند

به گزارش خبرآنلاین ؛ امیر قلعه نویی در پایان عصر یکشنبه استقلال با اشاره به تیتر یک امروز خبرورزشی ؛« در آغوش ژنرال با ۴۰ دقیقه تاخیر» که اشاره داشت به خوش و بش قلعه نویی و جباری در دقیقه ۴۰ تمرین. قلعه نویی درباره این تیتر می گوید:«جباری جزو سرمایه‌های استقلال است و همانطور که همه در چارچوب تیم بودند، جباری هم در همین چارچوب قرار می‌گیرد. شنیدم یکی از روزنامه‌ها تیتر زده که جباری چهل دقیقه با تاخیر به تمرین آمده است. چرا باید دروغ بگوییم! او به موقع آمده بود.»
در گزارش خبرورزشی اشاره شده بود که در شروع تمرین تیم که کار بدنسازی انجام می شد ، قلعه نویی حضور نداشت وقتی هم که قلعه نویی به تمرین اضافه شد ، جباری و او از هم فاصله داشتند ، حتی یکبار که مجتبی برای دست دادن پیش بابازاده و بوستانی رفت ، هم این دو با هم سلام و علیکی نداشتند. این دو چندباری هم اتفاقی از کنار هم گذشتند تا اینکه یکی از تاماشاگران چیزی به آذری به مجتبی می گوید امیر از او می پرسد چه اتفاقی افتاده است؟ این دو به هم نزدیک می شوند و عکاسان از موقعیت سوء استفاده می کنند و به اصرار عکاسان ، این دو کنار هم می ایستند و باقی قصه در دقیقه ۴۰ تمرین شکل می گیرد.
قلعه نویی که عادت دارد مطالب روزنامه های ورزشی را دوستانش برایش نقل کنند ، این بار هم بر اساس تفسیر آنان از تیتر صفحه اصلی خبرورزشی اتهامی به دوستان ما زد اما وقتی متوجه این اشتباهش می شود ، درباره اتفاق دیروز اینگونه توضیح می دهد:« قبلا جلسه‌ای با جباری داشتیم و چند بار هم تلفنی صحبت کردیم. اگر قرار است هر بازیکنی سراغ ما بیاید، همه را جمع می‌کنیم و با تمام آنها صحبت می‌کنیم.»

توضیحاتی که به نظر می رسد منطقی و قانع کننده باشد.
۴۱۴۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.