دوستی مهر: حضور تورنمنت امارات، تجربه خوبی برای بازیکنان خواهد بود

۲۶فروردین۱۳،

۲ دیدار دوستانه در اردوی تازه تیم ملی زیر۱۷ سال

علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی زیر۱۷ سال دربارهٔ آخرین برنامه های تیم ملی در جهت آماده سازی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ امارات به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، دوستی مهر در این باره گفت: دو اردو را در اردیبهشت ماه برنامه ریزی کرده ایم که یک اردوی آن داخلی و یک اردوی آن خارجی است. در اردوی داخلی که در حال حاضر در آن هستیم دو بازی دوستانه را  با تیم های بزرگسالان نفت تهران و شهر قدس برنامه ریزی کرده ایم که روز چهارشنبه همین هفته ساعت ۱۷ با تیم بزرگسالان نفت تهران در ورزشگاه دستگردی بازی دوستانه خواهیم داشت و یک روز بعد و در ساعت ۱۷ با تیم شهرقدس در زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال بازی می کنیم. در اردویی که از ششم تا ۱۱ اردیبهشت خواهیم داشت یک بازی دوستانه با تیم امید پیکان برنامه ریزی کرده ایم که روز یکشنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی خواهد بود.

دوستی مهر در پایان دربارهٔ اردوی خارجی تیم ملی نوجوانان گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان برنامه ریزی کرده اند که ما در نیمه دوم اردیبهشت در تورنمنتی که تیمهای زیر۱۷ سال امارات و آمریکا حضور دارند شرکت کنیم. البته قرار شده که با فدراسیون امارات مکاتبه کنیم تا این تورنمنت ۴ جانبه باشد. به هرجهت حضور در کشوری که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است می تواند یک تطابق آب و هوایی خوب و همچنین قرارگرفتن در محل برگزاری بازیها تجربه خوبی باشد. امیدواریم که حضور در این تورنمنت میسر شود و بتوانیم بازیهای دوستانه بین المللی داشته باشیم. تیم ملی زیر۱۷ سال به بازیهای دوستانه بین المللی نیاز دارد و من می دانم که فدراسیون وکمیته جوانان در تلاش می باشند تا بهترین بازیهای دوستانه رابرای ما فراهم کنند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.