دوسوم کاربران از هزینه‌های خدمات رومینگ نگرانند

۰۷خردادماه، خبرگزاری‌ها- نزدیک به دوسوم اشخاصی که به مسافرت می‌روند، نگران آن می باشند که در پی استفاده از خدمات مخابراتی رومینگ متحمل پرداخت هزینه‌های فراوان شوند.

این طور که اوپراتور تلفن‌همراه و خدمات تلویزیونی AeroMobile بر اساس بررسی‌های تازه خود دریافته است، حدود دوسوم کاربران نگران آن می باشند که استفاده از خدمات رومینگ مخابراتی ضرر مالی فراوانی برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

نتایج بررسی‌ها همچنین نشان داده ۷۸ درصد مسافران انگلیسی با وجود آنکه در مورد هزینه‌های مخابراتی خود نگرانی دارند،‌ از اینکه از تلفن‌ همراه خود در مسافرت‌ استفاده کنند خوشحال می‌شوند.

کارشناسان در این بررسی دریافته‌اند که نزدیک به دوسوم آن‌هایی که به مسافرت می‌روند نگران آن می باشند که در پی استفاده از خدمات مخابراتی رومینگ متحمل پرداخت هزینه‌های فراوان شوند.

این بررسی روی ۲ هزار کاربر انجام شد و کارشناسان در پایان دریافتند ۶۲ درصد مردم حتی زمانی که در خارج از مرزهای کشور خود به سر می‌برند برای در دسترس بودن و برقراری تماس با اطرافیان از پیام‌های نوشتاری استفاده می‌کنند. در این میان تنها ۱۳ درصد اشخاص برای برقراری ارتباط سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند.

همچنین گفته شده است، از بین اشخاصی که برای مسافرت در خارج از مرزهای کشور خود به سر می‌برند کمتر از یک پنجم با گوشی به گشت‌وگذارهای اینترنتی می‌پردازند و مردها بیش از زنان در هنگام مسافرت از اینترنت تلفن همراه خود استفاده می‌کنند.

با این وجود مشخص شده است که یک پنجم انگلیسی‌ها هنگام مسافرت تلفن همراه خود را در خانه می‌گذارند و آن را با خود نمی‌برند. گفته می‌شود که مردان بیش از زن‌ها تلفن همراه خود را در خانه می‌گذارند و ۲۶ درصد آن‌ها بدون تلفن همراه مسافرت خارجی می‌روند که این رقم برای زنان ۱۶ درصد گزارش شده است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.