دوشنبه/// ایرانگردی رستاک از برج میلاد آغاز شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سیامک سپهری خبر داد:

سیامک سپهری از برگزاری کنسرت تازه گروه رستاک خبر داد و گفت: کنسرت تازه گروه رستاک در روز ۱۳ شهریور ماه در حالی برگزار می‌شود که این گروه در حال تدارک تور کنسرت‌های خود در ایران است.

سیامک سپهری؛ آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی رستاک در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از برگزاری کنسرت این گروه در برج میلاد خبر داد و در این باره گفت: این کنسرت در روز ۱۳ شهریور ماه در برج میلاد تهران برگزار می گردد و ساعت برگزاری آن ۲۱:۳۰ خواهد بود.

وی افزود: قطعاتی که در این کنسرت برگزار می گردد، علاوه بر قطعاتی که در قبل اجرا می کردیم و قطعاتی قدیمی است، یک سری از قطعاتی است که تازها ساخته ایم و قرار است برای اولین بار در این کنسرت به اجرای آنها بپردازیم. این قطعات از گوشه و کنار نواحی ایران جمع آوری شده است و مانند همیشه در بازسازی آنها از بزرگان موسیقی نواحی مختلف بهره مند شده ایم.

سپهری خاطر نشان کرد: اعضای گروه نیز همان اعضای همیشگی می باشند که فرزاد و بهزاد مرادی خواننده های آن بوده من نیز سرپرستی آن را عهده دار هستم. نوازندگی تار را نیز مثل همیشه من به عهده دارم.

سپهری ادامه داد: فرزاد مرادی (دوتار سه تار، قوپوز، تارباس)، بهزاد مرادی( دف، دهل، نقاره، کوزه)، مهاجری( عود و دهلک) اکبر اسماعیلی پور( تار)، محمد مظهری (کمانچه)، سارا نادری(دوتار، سه تار، رباب، نقاره و تنبک)، یاور احمدی فر(دف ، دایره، دهل و پیپه) یاسر نوازنده( بالابان، قرنه، نی، دوزله و دونلی) ،نگار اعزازی (دف، دایره و دهل) نیما نیک طبع( دف، دایره، دهل و پیپه)، امید مصطفوی( تنبک)، دانوش اسد پور( نوازنده سنتور)، کاوه سروریان( سرنا،نی،قمشه،نی لبک،بالابان)، حسنا پارسا( کمانچه)،مائده دوستی ( کمانچه آلتو) سپهر سعادتی ( کنترباس) نوازنده هایی می باشند که مانند همیشه در این کنسرت من را همراهی می کنند.

کنسرت گروه رستاک روز ۱۳ شهریور ۹۲ در سالن همایشهای برج میلاد راس ساعت ۲۱:۳۰ در یک سئانس برگزار می گردد. قیمت بلیت های این اجرا ۲۵، ۳۵، ۴۰، ۵۵، ۷۰ و ۸۵ هزار تومان است . علاقه مندان می توانند با مراجعه به www.84200.ir نسبت به خرید اینترنی بلیت اقدام کنند.

پایان پیام/۴۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.