دولت از دادن ارز عمداً خودداری می‌کند

چکیده: اطلاعات فعلی نشان می‌دهد که دولت تعمداً ارز را ارائه نمی‌کند و باید علت این تصمیم دولت مشخص شود/ظرف ۷ روز ۵۵ درصد از ارزش پول ملی کم شده است.

احمد توکلی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر به هیات رئیسه مجلس اظهار کرد: درست است که از اختیارات شماست که در مورد مسائل مهم روز نطق داشته باشید و صحبت نکردن شما، کاری خلاف قانون تلقی نمی‌شود؛ اما ضرورت داشت که در آغاز نشست علنی امروز درباره وضعیت اقتصادی کشور و نرخ ارز نطقی داشته باشید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: کشور در شرایطی قرار دارد که هر روز نرخ ارز به طور وحشتناکی در حال تغییر است. براساس اطلاعاتی که من به همکاران دادم دولت از دادن ارز عمداً خودداری می‌کند.

وی خطاب به ابوترابی‌فرد ادامه داد: باید این مسئله برای شما تا جایی اهمیت داشته باشد که در مورد آن اعلام موضع می‌کردید و یا با غیررسمی کردن جلسه با حضور وزرای دولت در این موضوع بررسی داشتید.

توکلی با بیان اینکه جلسه با وزرای دولت از آنجا که اختیاری ندارند خیلی به نتیجه‌ای نمی‌رسند، توضیح داد: مجلس باید نسبت به حساسترین موضوع اقتصادی روز موضع داشته باشد. اطلاعات فعلی نشان می‌دهد که دولت تعمداً ارز را ارائه نمی‌کند و باید علت این تصمیم دولت مشخص شود.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه ظرف ۷ روز ۵۵ درصد از ارزش پول ملی کم شده است، اعلام کرد: در حالی که مجلس برای موضوعات کم‌اهمیت‌تر تشکیل جلسه می‌دهد و نمایندگان اظهارنظر می‌کنند نباید درباره موضوع به این مهمی اظهارنظر نشود.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.