دولت بودجه ۱۲۰ میلیارد تومانی انسداد مرزها را پرداخت نکرده است

۲۸ آبان ،

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به ضرورت انسداد مرزهای شرق کشور گفت:‌ بودجه ۱۲۰ میلیارد تومانی انسداد مرزها تا به حال پرداخت نشده است.

سیدباقر حسینی نماینده زابل،‌ زهک و هیرمند در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز،‌ به ضرورت انسداد مرزهای شمال شرق کشور اشاره کرد و گفت:‌در جهتی مسافرت هیئتی از کمیسیون امنیت ملی به استان سیستان و بلوچستان موضوع انسداد مرزی مطرح و بررسی شد.

وی افزود: به سبب گستردگی مرزهای جمهوری اسلامی ایران با افغانستان و پاکستان، انسداد این مرزها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه معتقد به انسداد کامل مرزها نیستیم، گفت: وجود بازارچه‌ها و گذرگاه‌هایی برای تبادلات مرزی باید در نظر گرفته شود.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: بودجه ۱۲۰ میلیارد تومانی برای انسداد مرزها تا به حال پرداخت نشده است.

وی افزود: دولت مکلف به پرداخت این مبلغ بود ولی حتی مقدار کمی از این بودجه را هم پرداخت نکرده است که کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی پیگیر این موضوع بوده و امیدواریم به نتیجه برسد.

گفتنی است؛ چندی پیش هیئت ۷ نفره کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس برای بررسی وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان مسافرت ۲ روزه به این استان داشتند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.