دولت حماس: اولویت ما در غزه بازسازی خرابی‌هاست

۰۹م آذر ،

1_2.jpg

دولت حماس به اول وزیری اسماعیل هنیه در نوار غزه تاکید کرد که اولویت کنونی دولت بازسازی املاک و منازل و تاسیسات تخریب شده در جنگ هشت روزه غزه و پرداخت غرامت به خسارت دیدگان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عبد السلام صیام، دبیر هیات دولت فلسطین طی کنفرانسی مطبوعاتی خاطرنشان کرد که دولت تمامی مسوولیت‌های خود را در قبال خسارت دیدگان از جنگ قبول دارد و تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط معیشتی شهروندان فلسطینی به ویژه در بخش‌های بهداشت، آموزش و خدمات شهری به کار می‌گیرد.

صیام تصریح کرد که دولت و وزارتخانه‌های متبوع آن طی روزهای جنگ میدان را ترک نکرده و به صورت ۲۴ ساعته به تلاش‌های خود ادامه دادند و همواره در کنار ملت سعی در تامین امنیت جبهه داخلی و رفع نیازهای اساسی شهروندان داشتند.

وی افزود: دولت به بمباران مهمترین مقر دولتی که همان ساختمان اول وزیری باشد، افتخار می‌کند و این مساله نشانگر ناراحتی رژیم صهیونیستی عملکرد دولت فلسطین در غزه در زمینه حمایت از مقاومت و پایداری ملت فلسطین است.

این مقام فلسطینی خاطرنشان کرد که دولت تمام تلاش خود را برای تامین مسکن برای اشخاص خسارت دیده از جنگ و ارائه کمک‌های فوری به خانواده‌های بی‌سرپناه و خانواده‌های شهدا و مجروحان غزه به کار می‌گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.