دولت حمایت‌کننده تولیدات داخلی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت باید از تولیدکننده داخلی و صنعتگران حمایت کند تا ثروت ملی افزایش و ارز کمتری از کشور خارج شود.

ناصر موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: با اجرا شدن ابلاغیه مقام معظم رهبری چرخه تولید به حرکت درمی‌آید و اشتغال و مشکلات اجتماعی رفع می‌شود.

 وی افزود: برای بهبود فضای کسب و کار در کشور دولت باید از تولیدکننده داخلی و صنعتگران حمایت کند تا ثروت ملی افزایش و ارز کمتری از کشور خارج شود.

وی در رابطه با بهبود اشتغال در استان‌های مختلف گفت: کارخانه‌ها برای راه‌اندازی، نیازمند سرمایه در گردش می باشند که در نتیجه می‌تواند موقعیت شغلی بسیار فراهم کند.

وی گفت: بانک‌ها به سبب تسهیلات با سود بالا سبب عدم پرداخت اقساط توسط سرمایه‌گذاران می‌شود و در نتیجه عدم ایجاد موقعیت شغلی و عدم بازگشت پول پرداختی بانک‌ها را به همراه دارد.

وی در رابطه با برنامه‌های دولت در زمینه راه‌اندازی کارخانه ها گفت: دولت باید برنامه‌هایی برای مشکلات سرمایه‌گذاران در نظر بگیرد تا به سبب اقساط معوقه پروژه متوقف نشود.

وی در پایان گفت: واگذاری تملک کارخانه‌ها به بانک‌ها، بعد از عدم پرداخت اقساط سرمایه گذاران سبب عدم مدیریت موفق و مطلوب می‌شود و در نتیجه مشکلات عدیده‌ای در کشور به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.