دولت دلیل تعداد کم انصرافی‌ها از دریافت یارانه را به گردن صداوسیما نیندازد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌تدبیری دولت در افزایش قیمت حامل‌های انرژی باعث شد که مردم قانع نشوند که از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، روح‌الله عباسپور نماینده مردم بوئین‌زهرا در صحن علنی امروز با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین روز معلم و روز کارگر گفت: دولت در بحث هدفمندی یارانه‌ها موفق نشد که از تعداد قابل توجهی از یارانه‌بگیران بکاهد.
 
وی ادامه داد: دولت نباید دلیل تعداد کم انصرافی‌ها از دریافت یارانه را به گردن صداوسیما بیاندازد، چرا که به گفته وزیر ارتباطات عملکرد صداوسیما در این زمینه مطلوب بود.
 
عباسپور افزود: دولت با افزایش قیمت حامل‌های انرژی باعث شد که تعداد کمی از مردم از دریافت یارانه انصراف دهند.
 
وی گفت: ایران به توافقات ژنو پایبند بود و متاسفانه در توافق نهایی نیز جایی برای چانه‌زنی بیشتر باقی نمانده است.
 
نماینده مردم بوئین‌زهرا ادامه داد: متاسفانه بعد از توافق ۶ ماهه ژنو سه بار مورد تحریم قرار گرفتیم و برای اولین‌بار از تاریخ تاسیس سازمان ملل به سفیر ایران ویزا داده نشد. این در حالی است که قرار بود میلیون‌ها دلار از سرمایه‌های کشور با انعقاد این توافق‌نامه به حساب‌های کشورمان واریز شود، اما نه تنها این پول‌ها بازپس گرفته نشد بلکه ۵ میلیارد دلار که ارزش بنیاد علوی در آمریکا بود، مورد تصرف آنها قرار گرفت.
 
عباسپور افزود: تاکنون هیچ شرکت خارجی برای انعقاد قرارداد به ایران نیامده و قطعات هواپیما نیز به کشور داده نشده است.
 
نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از وزیر بهداشت نیز می‌خواهم به وضعیت کمبود پزشک در حوزه انتخابیه‌ام رسیدگی کند.
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.