دولت دهم، خطرپذیر و مجری طرح های بزرگ است

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمدرضا رحیمی، شنبه در مراسم افتتاح طرح پزشک خانواده شهری در فارس افزود: اجرای طرح های بزرگ طبیعی است که همواره مخالفانی هم خواهد داشت که اجرای این طرح نیز همانند قانون هدفمندی یارانه ها و مسکن مهر مخالفانی را داشت.

وی افزود: آن محدود افرادی که با اجرای چنین طرح بزرگی که سلامت و آسایش مردم را به دنبال دارد مخالفت می کنند یا گرفتار جهل هستند یا منافع خود را در خطر می بینند.

او اضافه کرد: برخی از روزنامه ها و سایت ها نیز به محض این که قرار است کار بزرگی در کشور انجام شود شروع به دمیدن ناامیدی در جامعه می کنند تا مردم را دلسرد و نامید کنند.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به اجرای موفق طرح مسکن مهر در کشور گفت: علیرغم مخالفت هایی که از سوی برخی از افراد سودجو که منافع خود را با اجرای این طرح خطر می دیدند امروز در سراسر کشور خانواده های بسیاری صاحب خانه و سرپناه شده اند و شش هزار انبوه ساز در کشور در بخش مسکن مهر مشغول فعالیت هستند.

رحیمی افزود:دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد در اجرای طرح ها و برنامه ها منافع عموم مردم را در نظر می گیرد نه منافع گروهی اندک که تا کاری را در جهت منافع خود نمی بینند شروع به سروصدا و شلوغ کاری می کنند.

او گفت: صاحبان سر و صدا در هر صنفی بدون دلیل شلوغ نمی کنند و کم پیش می آید که سر و صدای آنها برای عدالت باشد.

معاون اول رییس جمهوری گفت:کسی که دنبال دفاع ازمنافع مردم است و خود را مدافع حقوق مردم و مستضغفان می داند و پرچم مبارزه با فساد را هم در دست گرفته ۲۱ آپارتمان در تهران دارد که چنین فردی معلوم می شود دروغ می گوید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به خاطر تلاش برای اجرای طرح ملی پزشک خانواده اظهار داشت: خانم دکتر وحید دستجردی نشان داد که بانوان ایرانی لایق و شایسته هستند.

معاون اول رییس جمهوری افزود: دولت دهم اولین دولت در نظام جمهوری اسلامی است که پذیرای وزیر شایسته و با کفایت از خانم ها شد که انصافا از برجسته ترین و موفق ترین وزرای کابینه نیز است.

وی گفت:علیرغم تلاش ها و کارهایی که در گذشته در زمینه بهداشت و درمان در کشور صورت گرفته، در هیچ دولتی کارهای بهداشتی به این شکل و در این حجم انجام نشده است.

وی اجرای طرح پزشک خانواده و راه اندازی سازمانی تحت عنوان سازمان طب ایرانی را جمله اقدامات موثر انجام شده دانست و افزود: امیدواریم که با تلاش های استاندار باکفایت فارس و دیگر مسوولان این استان شاهد اجرای مناسب طرح پزشک خانواده که منشاء خیر، برکت و آسایش مردم است باشیم.ک/۲

۶۷۸ /۶۷۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۸۵۱۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.