دولت دیگر پایگاه اجتماعی قدرتمندی در جامعه ندارد/ نباید شعارهای آنها را جدی گرفت

۰۵خردادماه،

استاد دانشگاه امیرکبیر گفت: دولت پایگاه اجتماعی قدرتمندی در جامعه ندارد، مراقب پرداختن به مسائل حاشیه‌ای از سوی اطرافیان دولت باشیم.

پرویز معارف‌وند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ برخی مسائل حاشیه‌ای دولت و اطرافیانش اظهار داشت: امروز که دولت کاندیدایی در عرصه انتخابات ندارد به طرح شعار‌های سطحی و حاشیه‌ای می‌پردازد لذا بهتر است در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری به حاشیه‌سازی آنها نپردازیم.

این استاد بسیجی ادامه داد: اطرافیان دولت بدانند که مردم ایران با درک بالایشان از حقیقت، در هیچ شرایطی تحت تأثیر این شعارها قرار نمی‌گیرند.

وی بیان کرد: با وضعیت کنونی که دولت پایگاه اجتماعی قدرتمندی در سطح جامعه ندارد با پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و بازخوانی شعارهای مختلف از سوی اطرافیان دولت در رسانه‌ها، آنها را در جامعه جدی ‌می‌کنیم.

معارف‌وند در پایان خاطرنشان کرد: اکنون باید در آستانه انتخابات بر روی فرمایشات “مقام معظم رهبری” در خلق حماسه سیاسی و برنامه‌های کاندیداهایی که از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت شده‌اند بپردازیم تا مردم ایران همانند همیشه در آزادی کامل رئیس‌جمهور آینده خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.