دولت رغبتی به افزایش قیمت مسکن مهر ندارد

۲۷م آذر ،

به گزارش نوساز، محمد هادی رستمیان در حاشیه نمایشگاه راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، در پاسخ به این سؤال که اگر قیمت مصالح ساختمانی باز هم افزایش یابد، آیا قیمت مسکن مهر باز هم افزایش می‌یابد، افزود: به هر حال دولت که قیمت مسکن مهر را افزایش نمی‌دهد، بلکه این شرایط است که سبب افزایش قیمت مسکن مهر می‌شود.

وی ادامه داد: به هر حال سعی و تلاش می‌شود که هر چه سریعتر پروژه‌ها تکمیل شود، هر چند معتقد هستیم که قیمت مصالح ساختمانی تا پایان سال چندان تغییری نخواهد داشت.

*کم‌کاری سبب تغییر مدیران شهرهای تازه نیست

رستمیان در پاسخ به این سؤال که تغییر مدیران عامل شهرهای تازه چیست، اظهار داشت: تغییر و تحول همیشه بوده و هست، اما اینکه بگوئیم مدیران شهرهای تازه به سبب کم کاری تغییر کرده‌اند، این درست نیست.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای تازه گفت: در حال حاضر در شهرهای تازه ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در مرحله نازک کاری قرار دارد که با یک پی‌گیری قوی از یک سو و آورده متقاضیان از سوی دیگر این واحدهای مسکونی تکمیل می‌شود.

به گفته وی، در حال حاضر ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای تازه در مراحل اسکلت و سفت‌کاری می باشند.

*احداث واحدهای مسکونی اجاره به شرط تملیک در دستور کار نیست

رستمیان در پاسخ به این سؤال که آیا در شهرهای تازه قرار است واحدهای مسکونی اجاره به شرط تملیک احداث شود، گفت: این موضوع به هیچ عنوان در دستور کار نیست.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.