دولت طرح جایگزین مسکن مهر را ارائه خواهد داد

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح جایگزین برای مسکن مهر تا حداکثر دو ماه دیگر خبر داد.

به گزارش ممتاز(Bananews.irمحمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با ایسنا در مورد جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: طبق برنامه طرح سوال از وزیر راه در مورد سبب توقف پروژه مسکن مهر در دستور کار بود.

وی ادامه داد: وزیر مسکن، راه و شهرسازی با حضور در جلسه عصر امروز به شبهه‌های مجلس در مورد توقف مسکن مهر، عدم تعهد دولت به قول‌ها، نداشتن طرح جامع برای مدیریت بحث مسکن و همچنین نداشتن موضع شفاف در مورد مسکن پاسخ دادند.

رضایی اظهار کرد: وزیر در توضیحات خود اعلام کرده است که حداکثر تا دو ماه آینده طرح جامعی برای جایگزینی با مسکن مهر ارائه خواهد کرد و همچنین تصریح کرده است که دولت به تعهدات قبلی در مورد مسکن مهر پایبند است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش‌تر قرار بود وزیر راه و شهرسازی طرح جایگزین خود برای مسکن مهر را تا پایان سال جاری به مجلس ارائه دهد، گفت: وزیر راه و شهرسازی صحبت‌های صحبت‌های متفاوتی در مورد طرح‌های مختلف از قبیل مسکن اجتماعی می‌کند اما مشخص نیست که دولت در نهایت چه برنامه‌ای برای این موضوع دارد.

رضایی همچنین اظهار کرد: نمایندگان طراح سوال به وزیر دو ماه فرصت داده‌اند که طرح خود را به مجلس ارائه کنند، در غیر این صورت سوال از وزیر در خصوص سیاست‌های مسکن به صحن علنی خواهد رفت.

وی در مورد دستور دیگر جلسه عصر امروز کمیسیون عمران گفت: موضوع یک فروند هواپیمای فالکون که به تازگی سقوط کرده است مساله دیگری بود که نمایندگان در مورد آن از وزیر توضیح خواستند اما وزیر اظهار کرد که هنوز بررسی‌ها در این زمینه به پایان نرسیده و نمی‌توان به صورت قطعی سبب سقوط را مشخص کرد.

رضایی در پایان اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی هفته آینده دوباره به کمیسیون عمران خواهد آمد و گزارشی در مورد سقوط هواپیمای فالکون به مجلس ارائه دهد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.