دولت نسبت به اجرای قانون سلیقه‌ای عمل نکند/ تاثیر اجرای ماده ۱۰ نوسازی صنایع بر کاهش نرخ بیکاری

۰۹م آذر ،

دبیر کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه دولت نباید نسبت به اجرای قانون، سلیقه ای عمل کند، گفت: با اجرای این قانون بخشی از مشکلات اشتغال و کاهش نرخ بیکاری مرتفع و می توان از نیروهای جوان و متخصص بهره برد.

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عدم اجرای ماده ۱۰ نوسازی صنایع از جانب دولت گفت: اجرای این طرح از جانب کمیسیون اجتماعی صنایع مورد تاکید قرار گرفته و دولت به دلایل مختلفی آن را تاکنون اجرایی نکرده است.

وی با بیان اینکه در تصویب این طرح نظر کارشناسی و حتی نمایندگان دولت اخذ شده بود، افزود: طبق روال، نمایندگان دولت در جلسات کمیسیون حضور داشته و پس از بحث و بررسی طولانی این طرح به تصویب رسیده است.

دبیر کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه دولت نباید نسبت به اجرای قانون، سلیقه ای عمل کند، گفت: قطعا هر قانونی که به تصویب می‌رسد معایب و نقاط ضعفی دارد ولی نمی‌تواند با چنین استدلالی از اجرای آن سرباز زد.

وی در پایان با اشاره به تاثیر مثبت طرح نوسازی صنایع بر اشتغال‌زایی افزود: با اجرای این قانون بخشی از مشکلات اشتغال و نرخ بیکاری مرتفع شده و می‌توان از نیروهای جوان و متخصص بهره برد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.