دولت یازدهم با برنامه‌ریزی صحیح از فضای همبستگی به وجود آمده استفاده کند

۰۱ تیرماه ۱۳،

دبیر کل حزب وحدت همکاری ملی ایران اسلامی گفت: فضای دلبستگی که بین مردم و نظام جمهوری اسلامی بوجود آمده سبب همبستگی و همکاری ملی شده و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

“محمدرضا راه‌چمنی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، رسیدگی به وضعیت معیشت و زندگی مردم را اولویت دولت یازدهم دانست و اظهار داشت: مردم با مشکل تورم و گرانی روبه‌رو می باشند و دولت یازدهم باید سعی در حل مشکلات اقصادی داشته باشد. 
 
وی با بیان اینکه بحث افزایش قدرت خرید مردم مدنظر دولت قرار گیرد، بیان کرد: افزایش قدرت خرید،‌ بالا بردن ارزش پول ملی و درآمد سرانه مردم در زمینه اولویت‌های دولت یازدهم قابل طرح است.  
 
دبیر کل حزب وحدت همکاری ملی ایران اسلامی با اشاره به تعامل جهانی در دولت یازدهم گفت: دولت باید تدابیری در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و مقام معظم رهبری که تدوین و ابلاغ شده است اتخاذ کند و در جهت کاهش دشمنی‌ها، فشارها و تحریم‌ها علیه جمهوری‌ اسلامی گام بردارد.   
 
راه‌چمنی افزود: این تدابیر در راستای اصول کلی و تبیین شده منافع ملی کشور و حفظ عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران باشد و همچنین روابط را با کشورهایی که  جمهوری اسلامی آنها را به رسمیت می‌شناسد، ارتقا بخشد.  
 
وی در ادامه تاکید کرد:‌ بیکاری و اشتغال اشخاص نیز از جمله محورهای کار دولت آینده قرار گیرد و لازم است سیاستی اتخاذ شود تا اشخاص شاغل براساس سوءمدیریت‌ها بیکار نشوند لذا از توسعه و کارآفرینی حمایت شود و در جهت بهبود فضای کسب و کار تلاش کرده و به مرحله اجرا درآید.  
 
راه‌چمنی از جمله اولویت‌های دولت تازه را حفظ فضای همدلی بین مردم و نظام دانست و گفت: فضای دلبستگی که بین مردم و نظام جمهوری اسلامی بوجود آمده سبب همبستگی و همکاری ملی شده  و باید از این ظرفیت با برنامه‌ریزی صحیح استفاده شود تا فضای شادابی و امید حفظ و گسترش یابد. 

 دبیر کل حزب وحدت همکاری ملی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم باید به تثبیت نرخ ارز و سیاست‌های پولی،‌  ارزی و اعتباری بپردازد تا با هر فراز و نشیبی نرخ ارز دچار تغییر نشود.  

انتهای پیام /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.