دومین استارتاپ ویکند تهران برگزار می شود

همانطور که اطلاع دارید، اولین دوره استارتاپ ویکند تهران با موفقیت چشمگیری برگزار شد و بیش از ۱۲۰ نفر ۱۲ پروژه کسب و کار اینترنتی را با موفقیت شبیه سازی و اجرا نمودند. در پی استقبال بی نظیر شما، دومین دوره استارتاپ ویکند را از ۱۷ الی ۱۹ آبان در تهران برگزار می نماییم.

starupWeekend

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، این رقابت بخشی از رقابت جهانی استارتاپ ها در هفته کارآفرینی است که در ۱۴۰ شهر دنیا برگزار می گردد و برندگان شهرها در مسابقه جهانی به رقابت پرداخته و برنده این رقابت ها ۵۰ هزار دلار جایزه نقدی به همراه حضور رایگان در سمینار سالانه کارآفرینی در برزیل کسب خواهد نمود.

استارتاپ ویکند چیست؟
استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در انتهای یک هفته برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.
در این برنامه جهانی تا بحال بیش از ۴۵ هزار نفر در بیش از ۲۰۰ شهر شرکت نموده اند. در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا! این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۸ شب جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (۷۰ الی ۱۵۰ نفر در ۶ الی ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می گیرند.

نحوه برگزاری برنامه
در برنامه استارتاپ ویکند، برنامه نویس ها، طراحان، بازاریاب ها، مدیران محصول و مشتاقان کارآفرینی گرد هم آمده و ایده هایشان را به اشتراک گذاشته، تشکیل تیم می دهند و محصولی را ساخته و تجارت نوپایی را آغاز می نمایند.
این برنامه با معرفی ایده های شرکت کنندگان در ۶۰ ثانیه آغاز و افراد با انتخاب ایده های برتر، بهترین تیم ها را تشکیل می دهند. آنها در انتهای هفته بر روی توسعه مشتریان، بررسی ایده و ساخت کالای اولیه با استفاده از تجربه مربیان حرفه ای فعالیت می نمایند و در بعدازظهر جمعه با ارائه دموی محصول خود  به هیئت داوران و سرمایه گزاران، بازخوردهای ارزنده ای را از آنها دریافت می نمایند.
در این برنامه سعی می شود که در انتها کالای اولیه ساخته شود که قابل ارزه به بازار باشد. با توجه به زمان کمی که تیمها دارند، این موضوع به یک هدف حیاتی تبدیل می نماید.

استارتاپ ویکند تهران
این برنامه برای دومین بار در کشور از تاریخ ۱۷ الی ۱۹ آبانماه ۹۱ در تهران برگزار خواهد شد. اولین دوره این رویداد در ۱۵ شهریور ۹۱ در منظومه خرد واقع در ولنجک تهران برگزار شد که گزارش کامل آن را می توانید در این مکان مطالعه نمایید.  برای مشاهده وب سایت اصلی استارتاپ ویکند تهران به اینجا بروید. سوالات متداول را در اینجا مطالعه کنید.

ثبت نام در استارتاپ ویکند تهران
ثبت نام در استارتاپ ویکند بصورت آنلاین است. دانشجویان می توانند از ۱۵ درصد تخفیف در هنگام ثبت نام استفاده کنند. برای ثبت نام به اینجا بروید.

چرا در استارتاپ ویکند شرکت کنیم؟
نیمی از شرکت کنندگان در استارتاپ ویکند افراد فنی (برنامه نویسان، طراحان و کدنویسان) و نیمی دیگر افراد تجاری (بازاریابی، مالی، حقوقی و …) هستند. نکته جالب اینجاست که بر اساس آمار جهانی استارتاپ ویکند، ۸۰ درصد شرکت کنندگان ارتباطات خود را بعد از مراسم حفظ می نمایند.

چه چیزی عاید شما می شود؟
آموزش: استارتاپ ویکند یادگیری از طریق اجراست. یادگیری مهارت های جدید و نحوه فکر کردن جدید.
آشنایی با شریک: افرادی که به استارتاپ ویکند می آیند افرادی جدی که می خواهند کاری را شروع کنند. در برنامه ارتباطی را پایه ریزی می کنید که مدت ها ادامه خواهد داشت.
ارتباطات جدید: ما در استارتاپ ویکند از مربیان و داوران با تجربه استفاده می کنیم. شرکت کنندگان نیز افرادی با مهارت های متعدد هستند. در این برنامه ارتباطات مفید فراوانی بدست می آورید.
کسب مهارت: یک برنامه برای انتهای هفته که شما اوج خلاقیت و نوآوری خود را بکار می گیرید،‌ فرصت مناسبی برای یادگیری مهارت های جدید است. یادگیری یک زبان جدید یا آشنایی با روش های بازاریابی.
آشنایی با راه اندازی کسب و کار: شما در این برنامه راه اندازی یک تجارت را با متد ناب (Lean Startup) یاد می گیرید.

حامیان

این رویداد در سطح جهانی توسط برندهای معتبری همچون گوگل، پارک تجاری مایکروسافت و آمازون مورد حمایت قرارگرفته است و رویدادهای محلی در شهرها نیز به کمک حامیان محلی با موفقیت برگزار می گردد.

هدف
هدف استارتاپ ویکند آموزش و ترویج کارآفرینی در کشورهای جهان است. ما بعنوان یک نهاد غیر انتفاعی با تکیه بر همکاران بر رشد استارتاپ ویکند در سراسر جهان ادامه خواهیم داد. شما با پیوستن به حامیان ما، می تواند نفوذ خوبی بر روی جامعه هدف و افراد کلیدی داشته باشید.محصولات و خدمات شما به شرکت کنندگان استارتاپ ویکند شناسانده می شود.ارزش واقعی در استارتاپ ویکند تعداد کسب و کارهای ایجاد شده نیست بلکه آموزش و تجربه انتقال یافته و دایره ارتباطاتی است که تلاش همگانی برای ساخت آن صورت می پذیرد. استارتاپ ویکند جایی برای یافتن شرکای مشتاق، بررسی ایده ها و تجربه یک محیط بدون ریسک و برای بسیاری هم اولین گام در مسیر بلند کارآفرینی است.

ثبت نام در استارتاپ ویکند تهران
ثبت نام در استارتاپ ویکند بصورت آنلاین است. دانشجویان می توانند از ۱۵ درصد تخفیف در هنگام ثبت نام استفاده کنند. برای ثبت نام به اینجا بروید.

خبر های مرتبط:

  1. برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در تهران
  2. دومین دوره مسابقه طراحی محتوای موبایل ال‌جی برگزار می‌شود
  3. کنگره موبایل ایران ۲۹ بهمن تا دوم اسفندماه در تهران برگزار می شود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.