دومین اپراتور پستی کشور پروانه می‌گیرد

۱۹فروردین۱۳،

 

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات واگذاری دومین پروانه اپراتور پستی را به مزایده گذاشت؛ پروانه‌ای که اسناد آن تا ۲۶ فروردین ۹۲ فروخته می‌شود و قرار است فقط به شرکت‌های غیردولتی واگذار شود.
 
 
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرانجام واگذاری دومین پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارایه خدمات پستی را به مزایده گذاشت.
 
برگزاری مزایده برای واگذاری پروانه خدمات پستی در مصوبه جلسه شماره ۱۴۶ مورخ ۱۸/۵/کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تکلیف شده است.
 
حال سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صدد است پروانه واگذاری پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارایه خدمات پستی را از طریق تشریفات قانونی مزایده به شرکت‌های غیردولتی که وفق قوانین و مقررات در ایران به ثبت رسیده باشند واگذار کند.
 
همچنین در صورت تمایل شرکت‌های غیردولتی می‌توانند در قالب گروه مشارکت (کنسرسیوم) در مزایده شرکت و اسناد مزایده را به نام کنسرسیوم در حال تشکیل خریداری کنند.
 
در این صورت شرکت‌های غیر دولتی ملزم می باشند که ضمن ارائه قرارداد مشارکت مدنی با مسئولیت تضامنی ثبت شده در دفترخانه اسناد رسمی، در صورت برنده شدن در مزایده ظرف یک ماه شرکت ایرانی وفق قوانین و مقررات و ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها را تشکیل دهند.
 
*شرایط مزایده عمومی دو مرحله‌ای واگذاری پروانه شبکه ارایه خدمات پستی
 
طبق آگهی انتشار یافته از این مزایده، شرایط مزایده به شرح زیر اعلام شده است:
 
مبلغ تضمین شرکت در مزایده: ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۲۰ (بیست میلیارد) ریال
 
نحوه خرید اسناد: ارایه معرفی نامه معتبر و واریز مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۰۰ ریال به حساب شماره ۲۱۷۴۷۴۹۰۰۵۰۰۰ به نام تمرکز وجوه درآمد متفرقه کشوری نزد بانک ملی شعبه مخابرات در سیستم متمرکز (سیبا) به نام خزانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی ایران.
 
محل فروش و تسلیم اسناد: تهران خیابان شریعتی پایین¬تر از پل سیدخندان ساختمان مرکزی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طبقه اول اداره خرید و قراردادها شماره تماس: ۸۸۴۶۴۵۰۲
 
تاریخ آغاز فروش اسناد مزایده: روز شنبه مورخ ۲۶/۱۲/۹۱
 
تاریخ پایان فروش اسناد مزایده: تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۶/۰۱/۹۲
 
تاریخ نشست پرسش و پاسخ در رابطه با موضوع مزایده: روز دوشنبه مورخ ۱۶/۰۲/۹۲ ساعت ۱۰صبح
 
محل تشکیل نشست: متعاقباً اعلام خواهد شد.
 
تاریخ تسلیم پیشنهاد: تا ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۲۹/۰۲/۹۲
 
تاریخ گشایش پاکت‌های (الف) و (ب) پیشنهاد: ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۳۰/۰۲/۹۲
 
تاریخ گشایش پاکت (ج): در زمان گشایش پاکات (الف) و (ب) مشخص می‌شود.
 
آگهی این مزایده در روزنامه کار و کارگر انتشار یافته است.
 
محمد علی فرقانی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این باره گفته است: پس از برگزاری مزایده، پروانه دومین اپراتور پست کشور در نیمه اول سال ۹۲ اعطا می‎شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.