دومین جلسه کمیسیون دانشجویی واحد رودهن دانشگاه آزاد برگزار شد

۰۲م آذر ،

دومین جلسه کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های رودهن در سال تحصیلی ۹۲- با حضور بخشدار رودهن و رییس واحد رودهن و جمعی از روسا و مسئولین بخش رودهن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا ایرانبخش رییس واحد رودهن، ایام شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن بزرگوار را تسلیت گفت و از حضور بخشدار و روسای دانشگاه‌ها و مسئولین شهر تشکر کرد.

وی اظهار داشت: اینجانب به نمایندگی از هیات رئیسه دانشگاه از مساعدت‌های فرماندار، بخشدار، شهردار، شورای اسلامی شهر، مسئولین ادارات و سازمان‌ها به ویژه نیروی انتظامی، سپاه و بسیج برای امنیتی که در شهر حاکم است تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: برای رفع و پیگیری خدمات رفاهی دانشجویان، کمبود پارکینگ، کیفیت غذا، امنیت خودروها، رفع نواقص جاده و بلوار اطراف مجتمع دانشگاهی، سرویس ایاب و ذهاب بین تهران و رودهن، ساماندهی ترمینال رودهن، ساخت پارکینگ توسط بخش خصوصی، نصب دوربین‌های مداربسته ویژه امنیت خودروها، خارج نمودن سرویس های فرسوده در مسیر تهران- رودهن، پیگیری احداث پل هوایی مقابل ورودی مجتمع، بویژه سه راهی مهرآباد مقابل مجتمع دانشگاهی که با کمبود علائم راهنمایی و رانندگی و روشنایی روبروست از شهرداری و اداره راه و ترابری تقاضای رسیدگی داریم.

دکتر ایرانبخش افزود: برنامه‌های فرهنگی و سند توسعه فرهنگی دانشگاه فعال است و در این هفته کارگاه «تبین حکومت دینی» به مدت سه روز برای اعضای هیات علمی با توسط شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

در ادامه رضا طاهرخانی بخشدار رودهن اظهار داشت: ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت می گویم و انتصاب دکتر سید محمدمهدی حمدی معاون تازه دانشجویی این واحد را تبریک و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

وی افزود: رسالت ما در دانشگاه پیاده نمودن احکام اسلام بویژه قرآن و عترت و رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، بخصوص بصیرت افزایی، نظریه پردازی و کرسی‌های آزاد اندیشی و رشد توسعه دانشگاه است.

در خاتمه دکتر حمدی معاون دانشجویی واحد رودهن ضمن خیرمقدم اظهار داشت: از برنامه‌های تازه دانشگاه برای ارائه خدمات رفاهی دانشجویان، اساتید و کارکنان می‌توان به راه اندازی مهد کودک حضرت رقیه (س)، درمانگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) و بازارچه دانشجویی امید اشاره کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.