دومین ساعت مچی هوشمند سونی رونمایی شد

اردیبهشت ۱۴۰۳ خبرگزاری‌ها- شرکت سونی سرانجام از دومین ساعت مچی هوشمند خود رونمایی کرد و توضیح داد که این محصول می‌تواند به عنوان یک نمایشگر جایگزین برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی مورد استفاده قرار گیرد.

این ساعت مچی هوشمند SmartWatch 2 نام دارد که البته به عنوان یک ساعت چندکاربردی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به اجرای ابزارهای مخصوص سیستم‌ عامل اندروید و قابلیت‌های کنترل از راه دور تلفنی اشاره کرد.

هر کاربر در طول روز چندین بار به گوشی هوشمند خود سر می‌زند تا پیامک‌های رسیده را بخواند، به ساعت نگاه کند، ابزارهای کاربردی را مورد استفاده قرار دهد، عکس بگیرد و فعالیت‌های دیگر انجام دهد. اما ساعت مچی SmartWatch 2 با نمایشگر لمسی خود به کاربر امکان می‌دهد که بدون نیاز به درآوردن گوشی از جیب یا کیف،‌ همه اطلاعات گوشی را روی این نمایشگر کوچک در اختیار بگیرد.

“استفان کی پرسان”(Stefan K Persson) مدیر تولید مرکز ارتباطات موبایلی سونی در مورد این محصول توضیح داد: «شرکت سونی بسیار مفتخر است که به صورت پیشگام در حوزه ساعت‌های مچی هوشمند حرکت می‌کند. این شرکت برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی ساعت مچی هوشمند خود مبتنی بر فناوری بلوتوث را روانه بازار کرد».

او در ادامه گفت: «رقبا این روزها تلاش می‌کنند اولین نسل از این محصول را به دست کاربران برسانند و این در حالی است که سونی هم‌اکنون سومین نسل از این محصول را تکمیل کرده است و محتویات آن را بر اساس بر اساس خواسته‌های نیم میلیون کاربر طراحی کرده است».

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که در سال ۲۰۱۶ میلادی بیش از ۴۱ میلیون دستگاه ساعت هوشمند در بازار جهانی به فروش برسد. لازم به ذکر است که شرکت سونی هم‌اکنون برایSmartWatch بیش از ۲۰۰ ابزار کاربردی عرضه کرده است که این ابزارها بیش از یک میلیون بار بارگذاری شده‌اند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. sama:

    به نظر من سونی در عرضه گجتهای پوشیدنی مثل ساعت و دست بند نسبت به شرکت های دیگه پیشتازه.سایت نگین خاورمیانه اطلاعات کاملی در مورد ساعت هوشمند سونی گذاشته اگه بخونین حتما می خرید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.