دومین شعبه بانک گردشگری مشهد آغاز به کار کرد

۱۵ام بهمن ،

دومین شعبه بانک گردشگری مشهد آغاز به کار کرد | چاپ |
یکشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۷:۰۹

بینا- شعبه «احمدآباد» به عنوان دومین شعبه فعال بانک گردشگری در شهرستان مشهد، با حضور مدیران بانک گردشگری افتتاح شد.
به گزارش بینا، در این آئین «رضا غیاثی‌نژاد، مشاور مدیرعامل بانک گردشگری» اظهار داشت:‌ سبب افتخار است که در ماه ربیع و در ایام شادمانی ناشی از سالگرد پیروزی انقلاب، بانک گردشگری افتتاح دومین شعبه خود در شهر مشهد مقدس را جشن می گیرد.
وی افزود:‌ ما امروز، در جوار حرم امن رضوی بار دیگر تاکید می کنیم که همچنان بر سر آرمان خود که خدمت خالصانه با رویکرد مشتری مداری بود، هستیم و این روحیه همیشه وجود خواهد داشت.
غیاثی‌نژاد گفت: بانک گردشگری اکنون در استان های هرمزگان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، فارس، اصفهان، کرمان، گیلان، مازندران، البرز و تهران توانسته شعبه های خود را باز کند و همین جا این نوید را می دهیم که تا پیش از اتمام سال جاری، بازهم خبرهای خوبی برای مردم و مشتریان داشته باشیم.
وی ادامه داد:‌ هدف ما این است که در هیچ مرز جغرافیایی محدود نباشیم و اول بانک همه مردم ایران باشیم و بعد هم به فراتر از مرزها فکر کنیم.
همچنین در این مراسم، بیژن ستوده چالشتری، سرپرست شعب خراسان» گفت: «مشهد مقدس به عنوان یک شهر مهم کشور که از لحاظ سیاسی، اقتصادی و مذهبی دارای منزلت است، نیازمند فعالیت‌های گسترده در زمینه بانکداری است و بانک گردشگری اکنون این افتخار را دارد که دومین شعبه خود در این شهر را نیز افتتاح کند.
وی ادامه داد:‌ هدف ما در شعب شهر مشهد این است که مشتریان ساکن این شهر و همین‌طور مشتریانی که از مسافرانی که از سایر نقاط به تشریف می‌آورند را راضی نگهداریم. وی گفت: «در این شعبه نیز به مانند دیگر شعب، کلیه خدمات ارائه خواهد شد و گردش‌کارت نیز که محصول جدید بانک گردشگری است و بسیار مورد استقبال قرار گرفته هم در این شعبه صادر خواهد شد.

 


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ita30:

    ita30.com
    بانک اطلاعات آژانسهای مسافرتی
    آخرین تورها و پکیجها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.